Ga naar inhoud

Iets Vreemd !!!!!!DRINGEND!!!!!!


RabbitLoverke

Aanbevolen berichten

die horen we niet meer

die dacht waarschijnlijk hier antwoord te vinden om niet naar de da te moeten gaan

als zij ziek zijn he zouden ze ook een keer een vraagje moeten stellen in de plaats van naar de dokter te gaan

neem dan toch geen dieren he als het niets mag kosten

de beestje heeft verzekers afgezien tot de laatste snik zielepootje ocharme

want als je het hoort is het toch wel gas en zonder medicatie zullen z'n levenskansen nul geweest zijn

:(( :(( :(( :(( :(( :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we het even afwachten voordat we allemaal gaan denken dat ze niet geweest is mischien heeft ze een reden dat ze er nu niet is en komt ze vanavond ik bedoel als ik werk kan ik niet hierop hihihi

dus waarschijnlijk antwoord ze vanzelf en moeten wij nog even in spanning zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

die horen we niet meer

die dacht waarschijnlijk hier antwoord te vinden om niet naar de da te moeten gaan

als zij ziek zijn he zouden ze ook een keer een vraagje moeten stellen in de plaats van naar de dokter te gaan

neem dan toch geen dieren he als het niets mag kosten

de beestje heeft verzekers afgezien tot de laatste snik zielepootje ocharme

want als je het hoort is het toch wel gas en zonder medicatie zullen z'n levenskansen nul geweest zijn

:(( :(( :(( :(( :(( :((

Je weet het nooit, de pc kan kapot zijn en het konijn beter.. dat is te hopen. Van het konijn dan hè :)

Het is wel raar, zo nu en dan lees ik over mensen die maar afwachten en dan redt zo'n konijn het tegen alle regels in!! En anderen tobben wat af bij de da en verliezen alsnog een konijntje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo zou het altijd blijven maar bij veel mensen die veel bij de da lopen gaat het ook goed hoor maar soms jammer genoeg niet maar laten we hopen dat het nu goed gaat

en mischien maar goed dat de nijnen van mensen die maar afwachten het wel redden af en toe tegen de regels in want dat is toch het beste voor het nijntje het is alleen jammer dat het dan zo moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .