Spring naar bijdragen
Thor

Hallo mensen!

Recommended Posts

ja die zijn goed hoor! zolang je maar niet met veters rijdt en een aangepast zool hebt .

Chaps zijn eigenlijk vooral voor als je wel veters hebt om over je schoenen te trekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja die zijn goed hoor! zolang je maar niet met veters rijdt en een aangepast zool hebt .

Chaps zijn eigenlijk vooral voor als je wel veters hebt om over je schoenen te trekken.

ik dacht dt het fout was opde manegemog je allen met laarzen rijden totdat ik en me vriendinnen met jophers gingen rijden eerst werden we de les uitgestuurt en toen kwamen onze ouders in actie zo opgelostwant toen mog het ineens welomdat we anders naar een andere manege gingen want ik moest telken s laarzen op maat gemaakt hebben heb beetje dikke kuiten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja jophurs kunnen wel want die zijn speciaal gemaakt voor rijden.

Haha ik hoor juist altijd dat ik er precies op pas. :P

Santos is 1.43m en ik 1.69m dus misschien ben ik wel eerder aan de grote kant ja. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Mensen :D

Ik ben net nieuw op deze site & heb ook 2 kOnijntjees:D

Maar hOe werkt het hier:S!

Ik snap er helemaal niets van:S;)..

HOe kan ik vragen stellen over mijn konijnen.

Ik hOop dat iemand me kan helpen..:D

DOeiiDOeii

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja gaat naar de rubriek dus voorstellen en dan druk je bovenaan depagina(van de topiccen)nieuw topic en dan kan je vnalles over jezelf en je nijnen vertellen voor de rest moet je bij cynne en evee en legar wezen hoop dat ik je verder heb geholpen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .