Ga naar inhoud

Show je baksels!

knijtje
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat komt ook omdat ik een gratis helpdesk heb ;)

Ik heb nog een taart gemaakt gister, maar die kan ik nog niet posten omdat iemand die gaat trakteren op mijn werk. Dus moet nog even geheim blijven wat dat is geworden.

ook dat is een prachtige taart geworden.

Enne, gratis? wacht maar tot je de rekening krijgt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauwiee wat mooi allemaal! :love:

zelf heb ik niks gebakken maar gemaakt gewoon haha:

nodig:

-2 bananen

-2 suiker klontjes

-water

-blender

-beker

stap1: Je doet de blender in het stopcontact.

stap2: Je doet een scheutje water in de blender

stap3: Je pelt de bananen en stopt hem in de blender.

stap3: Je doet de blender aan en wacht tot het wat waterig word.

stap4: Stop nu de blender en doe er twee suiker klontjes in.

stap5: Je zet de blender weer aan.

stap6: Je wacht tot de klontjes zijn verbrijzeld en de bananen ook.

stap7: Daarna doe je de blender uit en giet je de smoothie in een beker.

wat slagroom er op en Wholla (: Drink smakelijk

aangepast door Muffin
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry was vergeten een plaatje erbij te doen en te zeggen wat het was :$:

wauwiee wat mooi allemaal! :love:

zelf heb ik niks gebakken maar gemaakt gewoon haha:

BANANA SMOOTHIE!

nodig:

-2 bananen

-2 suiker klontjes

-water

-blender

-beker

stap1: Je doet de blender in het stopcontact.

stap2: Je doet een scheutje water in de blender

stap3: Je pelt de bananen en stopt hem in de blender.

stap3: Je doet de blender aan en wacht tot het wat waterig word.

stap4: Stop nu de blender en doe er twee suiker klontjes in.

stap5: Je zet de blender weer aan.

stap6: Je wacht tot de klontjes zijn verbrijzeld en de bananen ook.

stap7: Daarna doe je de blender uit en giet je de smoothie in een beker.

wat slagroom er op en Wholla (: Drink smakelijk

2n0pkld.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die taarten hier zijn echt mooi!

Zaterdag ga ik een taart maken voor de verjaardag van mijn moeder en maandag voor de verjaardag van mijn nichtje (word 1 jaar). Hoeveel fondant heb je nodig om een taart van 24 cm doorsnee te bedekken?

Ongeveer 550 gram voor de dekkende laag dan he en dan heb je nog nodig voor de versiering erop. 550 gram is wel ruim genomen, je houd altijd wat over, maar dat moet ook anders kun je hem moeilijk bekleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 550 gram voor de dekkende laag dan he en dan heb je nog nodig voor de versiering erop. 550 gram is wel ruim genomen, je houd altijd wat over, maar dat moet ook anders kun je hem moeilijk bekleden.

Dankjewel :).

Ik heb 3 kg witte fondant in huis, daar kan ik met gemak 4 taarten mee bedekken en versieren dus :he:.

Heb ook kleurstof om de fondant een kleurtje te geven. De taart voor mijn nichtje gaat niet door.... Die uh... krijgt een Woezel en Pip taart hoorde ik vandaag.

Gezellig, met die meiden cupcakes versieren. Met mijn oppaskindje (8 jaar) bak ik vaak een cake of maak ik tompoezen of kwarktaart. Appeltaart is voor haar iets teveel werk, wel geprobeerd, maar ze is het na 5 minuten al beu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 3 kg kun je inderdaad wel even vooruit. Ik kleur de fontdant ook zelf, ik heb een emmer van 5 kg :whistle2:

Het is echt ontzettend verslavend om steeds nieuwe spullen te kopen voor deze hobby...

Zaterdag ga je wel nog een taart maken voor je moeder? Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ik vind zelf de 24 cm taart best lastig te bekleden, ik las als tip dat je de fondant moet uitrollen op plasic of op bakpapier en hem daarmee op de taart tillen.

aangepast door Amatjuh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor de verjaardag van mijn moeder ga ik nog wel een taart maken :D.

Daarna ben ik verplicht om meer taarten te maken natuurlijk, want uh.. tja, ik heb 3 kg fondant liggen die op moet :he:.

Was in de aanbieding bij de makro :he:. Zo handig als je moeder een pasje heeft van het werk :yes:

Ik heb voor mijn eigen verjaardag en die van mijn tante vormpjes van voeten :he: pedicure hè...

En ik heb wel gekeken voor konijnen vormpjes, maar nog geen mooie gezien.

Owja, ik heb ook een ''tik'' als ik ergens vlinders zie (neppe, dus stickers, of hangers, of weet ik wat van vlinders) dan moet ik kijken en eigenlijk ook kopen, maar ik kan me erg goed inhouden... Maar als ik die vlinders op de taart zag dan wil ik die ook!

aangepast door kaatje-kim
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je verslaving wel een handje helpen, kijken eens op deleukstetaartenshop ;)

:$ Kan dat beter niet doen ben ik bang... Maare... gelukkig maar, want heb nu niet echt tijd. De buurman staat klaar met een gebakje, hij is 50 geworden vandaag (ik had helaas geen tijd om een taart te bakken, omdat ik heel de dag moest werken, net als gister... En als ik dan thuis kom, konijnen doen enzo.. dus geen tijd. Maar zaterdag bak ik er wel 1 :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .