Ga naar inhoud

Show je baksels!

knijtje
 Delen

Aanbevolen berichten

:lol: Je mag best een klasje komen volgen hoor, maar ik weet toevallig dat jij hele mooie taarten kunt maken. ;)

De diertjes zijn allemaal van een voorbeeld nagemaakt, dus dat was niet zo moeilijk. Die mensen hadden een taart uitgezocht van internet, die ik herkende uit 1 van mijn boeken. Het kleine nijlpaardje stond in een tijdschrift. Die wilde ik al graag maken en nu paste hij mooi bij het thema. Ik had echt moeite om daar afstand van te doen, hahaha.

Helaas was dit het weer met de bestellingen. De opbrengst van de taarten gaat naar de (konijnen)opvang, dus ik moet wel weer klanten zien te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Vrijdag hebben Ferry en ik al weer een half jaar. Daarom heb ik (zoals sommige al konden lezen gezien mijn frustraties) bonbons gemaakt.

VLNR Melkchocolade met zoute zachte vulling, witte chocolade met pistache marsepein en pure chocolade met kokos vulling (beetje bounty achtig) 

6 van elke smaak, gezien we 6 maanden wat hebben.

Foto540-M4H3YT3S.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .