Wizzeke Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Waauw, amatjuh, mooooi!! :yes:zeker voor je eerste taart!!:goed: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lianne22 Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Ik wil ook een stukkie! Erg mooi! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roomie Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 wanneer mogen we komen?hij ziet er super uit! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Moooooi Amanda! Echt heel leuk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tao_Gini Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 ziet er lekker uit zeg! *kwijl* Pannekoekentaart is goed gelukt, heerlijk gewoon voor eirecepten moet je eens kijken op www.ei.be Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amatjuh Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Jullie mogen best langskomen hoor, wel opschieten anders is er niks meer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EssJJ Geplaatst: 12 mei 2011 Delen Geplaatst: 12 mei 2011 Dat wat er omheen gaat is zeker marsepein?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 12 mei 2011 Delen Geplaatst: 12 mei 2011 Kan, maar ik gebruik zelf fondant. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amatjuh Geplaatst: 13 mei 2011 Delen Geplaatst: 13 mei 2011 Ik heb ook fondant gebruikt, ik lust geen marsepein. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Claudiaa Geplaatst: 13 mei 2011 Delen Geplaatst: 13 mei 2011 Nou daar komt ie dan! Mijn eerste taart, gister gemaakt.Hoe lang ben je er mee bezig geweest eigenlijk ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Simoon_X Geplaatst: 14 mei 2011 Delen Geplaatst: 14 mei 2011 Wauw, wat een geweldige taarten. Ik wou dat ik dat kon. Hoelang zijn jullie ongeveer bezig met zoiets? 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amatjuh Geplaatst: 14 mei 2011 Delen Geplaatst: 14 mei 2011 Loura had de biscuit al gebakken en de vulling gemaakt.De botercreme moest nog gemaakt worden, dan vullen, afsmeren en bekleden en decoreren. Ongeveer zo'n 4-5 uur, en dan het bakken en de vulling maken nog niet meegeteld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EssJJ Geplaatst: 15 mei 2011 Delen Geplaatst: 15 mei 2011 Dat is wel heel lang Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kaatje10 Geplaatst: 15 mei 2011 Delen Geplaatst: 15 mei 2011 inderdaad echt lang ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amatjuh Geplaatst: 15 mei 2011 Delen Geplaatst: 15 mei 2011 Maar wel erg leuk om te doen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EssJJ Geplaatst: 16 mei 2011 Delen Geplaatst: 16 mei 2011 Dat zal best wel ja Ik wil het ook wel doen maar dan denk ik altijd wooww das wel erg lang. Vooral als je er 3 moet maken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wizzeke Geplaatst: 21 mei 2011 Delen Geplaatst: 21 mei 2011 Ik heb gisteren voor het eerst cupcakes versiert en dit is het resultaat:(een vogelnest met kuikens - een bloempje - een omelet - een cadeautje - een pizza - een bloemetjesding)En dan hier nog eentje die ik een beetje later had gemaaktIk vind het zelf nog vrij geslaagd voor de eerste keer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EssJJ Geplaatst: 22 mei 2011 Delen Geplaatst: 22 mei 2011 Mooi hoor!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 23 mei 2011 Delen Geplaatst: 23 mei 2011 Ik ga vanmiddag aan de paastaart beginnen die ik met Pasen had willen maken:P De chocolaatjes die er op moeten liggen nog steeds in de koelkast en ik vind het zonde om ze niet te gebruiken voor het doel waarvoor ik ze oorspronkelijk gekocht had. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lindeENco Geplaatst: 26 mei 2011 Delen Geplaatst: 26 mei 2011 die taarten zijn te mooi om op te eten! vind je dat dan geen zonde als je na al dat werk om het mooi te maken, die taart moet opeten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Claudiaa Geplaatst: 31 mei 2011 Delen Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb gisteren voor het eerst cupcakes versiert en dit is het resultaat:(een vogelnest met kuikens - een bloempje - een omelet - een cadeautje - een pizza - een bloemetjesding)En dan hier nog eentje die ik een beetje later had gemaaktIk vind het zelf nog vrij geslaagd voor de eerste keer Wow! Mooi hoor. Goed gedaan :D Iemand een LEKKER recept voor Vlaaien? Kruimelvlaai of Rijstevlaai? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Saf Geplaatst: 31 mei 2011 Delen Geplaatst: 31 mei 2011 Belofte maakt schuld, dus ik heb voor mijn schoonzus een taart gemaakt/versiert. Met hulp van een vriendin (ik heb eigenlijk alleen het recept aangeleverd en versiert) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EssJJ Geplaatst: 31 mei 2011 Delen Geplaatst: 31 mei 2011 aaaahh wat leeuk!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 31 mei 2011 Delen Geplaatst: 31 mei 2011 Sef, je bent vergeten om de andere foto's te plaatsen. Die van toen de vulling aan de wandel ging. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kaatje10 Geplaatst: 31 mei 2011 Delen Geplaatst: 31 mei 2011 ik vind t leuk om zulke fotos te zien kan iemand me vertlen hoe je een vulling van d taart maakt? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten