Ga naar inhoud

Gratis SS Junior Rabbit gekregen, wat doe ik hier mee?


Chub87

Aanbevolen berichten

Nou de titel zegt het al.. Ik heb een gratis zak(je) SS Junior Rabbit gekregen van de dierenarts. Een halve kilo geloof ik.

Wat ga ik doen met deze zak? Mijn konijnen krijgen zelf Hope Farms Supertrio. Heb hier op het forum volgens mij wel eens gelezen dat konijnen na het proeven van SS niet weer terug willen naar hun oude voer. Klopt dat?

Kan ik ze gewoon af en toe wat SS geven als soort 'tussendoortje'? Of kan ik het beter alleen bij Hope Farms houden?

Wel slim van ze natuurlijk, alle baasjes komen straks een voorraad inslaan omdat hun konijn niets anders meer wil eten :mdr:

Btw, ik was daar voor het enten, het was zo'n entdag. Schrok wel even dat vrijwel alle mensen die daar komen maar 1 konijn hebben! En kinderen die met zo'n konijn omslepen of steeds tegen de reismand aan schoppen. Een oudere vrouw die de hele tijd de reismand van de grond naar haar gezicht tilde om maar te kijken hoe bang het nijntje was. En ze ging maar door, dat beest werd helemaal door elkaar geschut, logisch dat hij bang was!

Maar dat terzijde ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er zelf niet voor kiezen om het door je biks te mengen. Mijn ervaring is dat ze dan toch wat selectief gaan eten of daar in elk geval de neiging toe hebben. Je kunt het gerust geven, bijvoorbeeld als snoepje, maar dan apart van de gewone biks.

En anders wil ik (pleegnijn Ibbel) het wel hebben hoor :he::P Ibbel moet weer naar de Junior toe omdat hij van de gewone SS niet echt aan lijkt te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeee Dora! :love: wat een snoes is ze toch! :D

Haha, er waren laatst twee meisjes (4 en 6 misschien?) in de opvang, zij waren eerder al langsgeweest. En ze konden tussen een aantal voedsters niet kiezen. Een tijdje later heeft hun moeder voor Pippa gekozen. Toen ze voor de koppeling kwamen, had jij Dora ook al opgehaalt. En die meisjes helemaal beteuterd, ze wilden zo graag een Dora hahaha :P:he:

Ben blij dat ze zo goed terecht is gekomen :) (ja dat was bij die meisjes ook wel goed gegaan hoor, daar niet van :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .