Spring naar bijdragen
Evee

Lotte flink afgevallen

Recommended Posts

Alweer een paar maanden geleden was Lilly (hamster) opeens erg afgevallen en heeft ze een kuurtje gehad tegen baarmoederontsteking. Daar knapte ze toen prima van op en ze kwam weer terug op gewicht en werd weer actiever. Toen ik vandaag Lotte (dochter van lilly) haar kooi verschoonde vond ik Lotte wel erg bottig aanvoelen en ze zag er niet zo goed uit. Ook zij had wat gelige prut in haar haartjes bij haar kont zitten, het kan zijn dat ze niet goed wast en het urine is, maar het kan ook uitvloeiing uit de baarmoeder zijn. Lotte woog nog maar 94 gram, terwijl ze normaal 125 ongeveer weegt. Ik kijk maar gewoon eventjes aan wat het doet, geef haar wat extra voer om aan te komen, en mocht het er op lijken dat ze ook iets van baarmoederontsteking heeft dan gaan we daar natuurlijk wat aan doen. Ik hoop maar dat het goed komt, Lotte had altijd zo een lekkere bolle toet, en nu is ze echt super mager.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yah ze zag er ineens erg slecht uit.. vrij onverwachts ook.. heel maf.

Vanavond eens kijken of ze weer wat is aangekomen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet echt super... Ze is wel weer wat aangekomen maar ze blijft er slecht uitzien. Mager, spits koppie en wat bottig. Maar ja, ze is nog wel actief en ik hou haar goed in de gaten. Ik ben nog niet met haar naar de dierenarts geweest overigens omdat ze geen pijn lijkt te hebben en ook gewoon nog eet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey,

amai, ik zou niet durven afwachten, ik sta direct bij de DA! Maar waarschijnlijk ken je er zelf genoeg van om te weten wanneer het echt niet meer kan. (ik bedoel dit zeker niet negatief)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .