Ga naar inhoud

Sproeien


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

volgende vraag van mij! haha... ik stop maar niet met vragen lijkt wel!

maar goed... Snuffel is momenteel erg veel aan het sproeien en zo erg dat het niet leuk meer is! onze witte bank is momenteel niet meer wit... maar geel (kan gelukkig wel in de was)

maar goed mn vraag kan je iets aan dat sproeien doen!

Snuffel mag eigenlijk niet op de bank komen... maar soms kan ik hem niet tegen houden en springt hij toch en als ik hem er dan af doe gaat hij gauw sproeien met het gevolg dat ik ook onder zit!

als straf moet hij dan terug in zn hok! wat wel weer erg sneu is omdat hij zo maar weinig kan lopen! ik vind het zo jammer voor hem! het is wel erger geworden sinds Minou er is... ook staat de castratie er voor over 10 dagen.... maar de tussentijd zou ik er ook graag wat aan doen...

hebben jullie ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hij ruikt dat de voedster op de bank zit of heeft gezeten heel lochies eigelijk geef je hem een taartje maar die mag ie niet.Om haar te veroveren en hij is opgewonden bakend ie met zijn urine het teratorium van hem af.Dus dat het nu ergerword is normaal.zal na castratie overgaan.Maar liever dit gedrag niet aan leren anders blijft ie het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na de castratie van mijn ram, is het meteen opgehouden.Hij deed het als er post op de grond lag op de mat bij de deur,dan ging hij er met zn kinnetje overheen en dan zag ik zijn staart alweer omhoog komen en dan heen en weer gaan dus ik een stap naar achter genomen...en ja hoor pssst haha!!:blink: Maar nu doet hij dat niet meer,pure opwinding.:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook nog een vraagje. Sinds een week doet mijn Vent dat ook. Maar is het normaal dat die een meter hoog kan sproeien? Want heel de muur rond zijn (binnen)koh hangt vol. Hij sproeit dus gewoon door de tralies heen. En hij sproeit zelfs meters ver en hoog.. Nu heb ik karton rond de randen van zijn hok gedaan, dus nu sproeit hij daar meer op tot hij gecastreerd is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is normaal hoor, sommige konijnen sproeien echt ver en hoog! Dus dat is niet echt gek.

Voedsters kunnen inderdaad ook sproeien, hoewel dat niet vaak voorkomt hoor, voedsters plassen vaak wel op bepaalde plekken om hun territorium af te bakenen, wat dan dus niet echt sproeien is maar gewoon plassen uit territoriumdrift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn voedster heb ik twee maal zien sproeien en nu plast ze overal door het hele huis. wordt er gek van. mij da is niet voor castratie maar denk nu toch dat ik ook bij een ander ga navragen. want vind elke dag plasjes en ook op de bank en stoel. die ik nu barricadeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is normaal hoor, sommige konijnen sproeien echt ver en hoog! Dus dat is niet echt gek.

Voedsters kunnen inderdaad ook sproeien, hoewel dat niet vaak voorkomt hoor, voedsters plassen vaak wel op bepaalde plekken om hun territorium af te bakenen, wat dan dus niet echt sproeien is maar gewoon plassen uit territoriumdrift.

pfff, gelukkig maar want wij hebben vrij bewust voor 2 voedsters gekozen om dat sproeien te voorkomen, dat wilde we niet met de kids, want had van een fokker gehoord dat hij wel eens echt werd onder gesproeid door een ram.

Is er niet iets waar ze niet tegen kunnen? Toen onze katten (wellicht een rare vergelijking) als kitten de plantenbak uitgraafde heb ik daar sinaasappelschillen ingelegd en toen bleven ze er vandaag (voorgoed)

Het zou natuurlijk fijn zijn als je nu even een tijdelijke oplossing had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig sproeit Snuffel momenteel iets minder! sinds 2 dagen gaat hij op zn knuffeltje sexen en misschien scheelt dat iets van zijn mannelijkheid bij het sproeien! hij is trouwens sinds dat sexen ook veel knuffeliger! we kunnen hem nu beter pakken en is de hele tijd bij onze voeten... ligt nu ook bij mn voeten!gezellig hor en verder uhm nog 5 dagen tot de castratie! dat houden we nog wel vol hor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .