Ga naar inhoud

Castratie Lotte - Nazorg gaat niet zo goed


bench

Aanbevolen berichten

Fijn dat het wat beter gaat. Je kunt proberen wat peterselie, witlof of paardenbloemblad (goed wassen!) te geven, daar krijg ik ze meestal weer mee aan het eten. Gedroogde kruiden en kruidenhooi vinden ze meestal ook erg lekker. Het duurt vaak even voordat ze echt weer biks willen eten na een operatie. Pijnstilling en darmstimulerende middelen zijn echt nodig de eerste paar dagen.

aangepast door Wammes030
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts heeft weer gebeld, het gaat helaas weer wat slechter. Ze heeft pas 2 keutels, en ze eet ook niet zo goed meer. Ze moet nog even blijven... Dat betekend dus dat ik haar een week niet ga zien :frown:

Wel goed nieuws, ze was weer lekker chagrijnig dat betekend dat ze wakker aan het worden is :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah wat erg zeg!!!

waar ga je heen?

en hoe staan je ouders er tegenover?

Ik ga met school een week naar Engeland, dat is onderdeel van TVWO.

Mijn ouders vinden het beter dat ze een dagje langer blijft, dan dat we straks wéér een konijn hebben wat niet gedwangvoert kan worden en niet eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder zei dat we maar even af moeten wachten met dat we zelf gaan bellen, straks is er een spoedgeval tussen gekomen :P

Ik moet om 2 uur op school zijn, en dan vertrekken we. Dus ik hoop dat ze nog even snel bellen zodat ik haar nog even kan zien! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Loesje is wel wat stiller, en maakt wat minder binkies maar ik heb nou niet echt het idee dat hij heel ongelukkig is. Mijn ouders kunnen dwangvoeren, maar ik hoop dat het niet heel veel nodig is. En als ze weer alles uitspuugt gaan ze weer de DA bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Loesje is wel wat stiller, en maakt wat minder binkies maar ik heb nou niet echt het idee dat hij heel ongelukkig is. Mijn ouders kunnen dwangvoeren, maar ik hoop dat het niet heel veel nodig is. En als ze weer alles uitspuugt gaan ze weer de DA bellen.

watfijn dat je ouders zo begaan zijn:D

heel veel plezier deze week, heb je er een beetje zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze hebben nét gebeld, net na dat ik het laatste bericht had gepost. Omdat ze haar biks niet eet, en ook maar alleen een klein beetje aan het hooi knabbelt, moet ze nog één dagje blijven... Aan de ene kant denk ik: Ja hallo, dat zei je gisteren ook! Maar aan de andere kant, zo weten we zeker dat mijn ouders dan niet wéér naar de DA moeten rijden van de week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .