Ga naar inhoud

Gratis snoepjes van Versele-Laga


Wizzeke

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! :D

Ik heb deze week een nieuwe zak biks gekocht.

(ik neem dus altijd cuni complete van Versele-Laga)

En deze week zit er dus een gratis zakje konijnensnoepjes bij!

deze ongeveer (oude verpakking denk ik):

friandises-versele-laga-.jpg

Nu vraag ik mij af wat jullie zouden doen; snoepjes geven of niet?

Want ik weet dat je beter groenten kan geven ipv snoepjes

en ik zou ook nooit snoepjes KOPEN..

Maar het is nu toch gratis dus...

Naja, ik wil gewoon ff jullie mening weten ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb thuis wel een geitje :he:

Weet je wat? Ik zal een deel aan ons geitje geven en een klein deel voor de konijnen ^^

(ik snoep ook graag, en het is ook niet gezond voor mij, dus wat is dan eigelijk het verschil? :P)

Er is wel degelijk een verschil tussen konijnensnoep uit de dierenwinkel en snoep voor mensen. Snoep voor mensen kan je vergelijken met fruit voor konijnen. Wat voor ons snoep en koek is is voor konijnen bijvoorbeeld fruit. Konijnensnoepjes uit de dierenwinkel zijn vaak veel slechter dan wat snoep voor mensen is en is dus niet met snoep voor mensen te vergelijken.

Ik ken deze snoepjes niet, maar de meeste snoepjes uit de dierenwinkel zijn dus veel slechter voor konijnen dan als wij zelf eens een keer een snoepje nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook nog een doos en een zakje snoepjes en koekjes voor knaagdieren. Geef ze aan de paarden en de geiten :)

Ik weet niet of je dat serieus meent, ik hoop het niet.... Het is slecht voor de konijnen, dus geven we het maar aan de paarden en geiten.... Ook niet even nadenken of het wel goed voor ze is. Het darmstelsel van konijnen lijkt erg op dat van een paard. Sowieso, bij konijnen zijn ze er tenminste nog voor gemaakt en weet je dat ze niet dood neer zullen vallen. Als je het als een grapje bedoelde verontschuldig ik me, maar zo kwam het niet echt bij mij over. (Nogmaals, sorry als je een grapje maakte, ik ben erg slecht in humor.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .