Ga naar inhoud

"gemengde" biks


Tao_Gini

Aanbevolen berichten

Ik meng hier ook altijd iets door de biks heen. Of een ander merk biks, of een beetje gemengd voer... Maar de ''vaste'' biks blijft in de meerderheid ;).

Hoeveel een Vlaamse Reus fokker per jaar voert weet ik niet, ik weet wel dat ik over de 250 kg ga.

dat is niet niks! maar voer je dan ss of niet? de meeste fokkers voeren andere biks toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voer zelf teurlings, of 1 van de groothandel, daar verkopen ze geen dieren enzo, alleen voeder.

is voor 5 kilo maar 1.80

maar als iemand mij gemengd voer zou geven, sorry ik zou dat dan echt niet geven,

misschien kan je vader het toch terugbrengen, vooral als ie snel gaat dan herkennen ze hemmisschien nog wel.

en anders op mp zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is niet niks! maar voer je dan ss of niet? de meeste fokkers voeren andere biks toch?

Nee geen SS, ik voer Van Gorp als hoofdbix en daarbij geef ik iedere keer een ander merk erdoorheen (verhouding denk ik 90% Van Gorp en 10% anders), gemengd of biks, iedere keer iets anders.

Ik denk dat je het aantal fokkers dat SS voert op 1 hand kunt tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, maar waarom o my..... ? Stelde ik een stomme vraag ofzo?

Nee, hoor. De eerste zin is een reactie op Lianne die dus aangaf 120 kilo voer per jaar nodig te hebben ... daarna geeft Dollie antwoord op jou vraag over welk voer ze geeft ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .