Ga naar inhoud

"gemengde" biks


Tao_Gini

Aanbevolen berichten

mijn vader ging biks meenemen omdat die bijna op is, maar hij heeft een heel andere soort meegenomen!

Normaal ruikt mijn biks nogal rokerig en deze rook best lekker, alleen zitten hier nog zonnepitjes (dikmaker) en gekleurde stukjes, granen die mijn konijnen sowieso laten liggen en een soort cornflakes.

de calcium is wel onder 1, het is 0,80. Het rekeningetje heeft mn vader niet meegenomen dus inwisselen kan niet meer, kan ik als ik een zak haal van mijn gewone biks deze er door doen in kleine maten? Deze biksjes vinden de konijnen veel lekkerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet jij hoe hooi smaakt? :rofl:

als je zo iets ruikt dat je dan bijvoorbeeld iets eet dat hetzellefde smaakt? moeilijk om uit te leggen xD

Je proeft met je tong, maar vooral met je neus en dan ruik je bijvoorbeeld hooi, en dan proef je die biks die smaakt zoals dat hooi ruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, geef maar gewoon toe dat je stiekem gewoon met je konijnen mee eet :he::P

Schuldig, ze moeten die biks maar niet zo lekker maken!

Nee, ik heb ooit zo'n groot staafje SS opgegeten om eens te proeven of dat echt zo lekker was. De smaak valt best mee. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lianne, dat is heel wat voer! Heb er idd nooit zo bij stil gestaan dat alleen Brutus van jou al meer als het dubbele weegt van mijn 3 nijnen bij elkaar ... die 3 van mij wegen tegen de 5 kilo bij elkaar ... Ik geef ze 80 gram HF per dag. 30 kilo per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .