Spring naar bijdragen
cocopops

hallo ik ben cocopops

Recommended Posts

oeh waar driehoekje?

beauty.konijn... of wat moet ik zeggen, kika? cocopops? irritantje? meisje-ik-heb-niks-gedaan? of jongetje?

je snapt er echt niks van he?

hoe oud ben je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoeveel keer heb je het driehoekje gebruikt dan?

Help modjes!, heel bunnybunch is tegen mij omdat ik weer een andere account geopend heb en verder ga met iedereen te beliegen en bedriegen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?

Wat berijk je ermee? Als je het niet had gedaan, dan hadden mensen gewoon normaal tegen je gedaan. Maar je moet het weer opfokken en erger maken. Begrijp je niet dat er heus wel mensen zijn die je kunnen vergeven? Toen je nog Beauty.konijn was heb je dingen gedaan die niet mochten, die mensen niet leuk vonden etc. Als je gewoon normaal was gaan doen, dan waren er mensen geweest die je wel vergeven hadden (Hier op BB zijn er hele aardig mensen hoor, en die vergeven je gauw) maar waarom maak je het aleen maar erger? Wat berijk je ermee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?

Wat berijk je ermee? Als je het niet had gedaan, dan hadden mensen gewoon normaal tegen je gedaan. Maar je moet het weer opfokken en erger maken. Begrijp je niet dat er heus wel mensen zijn die je kunnen vergeven? Toen je nog Beauty.konijn was heb je dingen gedaan die niet mochten, die mensen niet leuk vonden etc. Als je gewoon normaal was gaan doen, dan waren er mensen geweest die je wel vergeven hadden (Hier op BB zijn er hele aardig mensen hoor, en die vergeven je gauw) maar waarom maak je het aleen maar erger? Wat berijk je ermee?

kijk.Ik ben echt onschuldig.Ik zweer het.Ik wil best geloven dat de mensen hier aardig ben maar sinds die paar uur dat ik hier ben.Ben ik al vaak bespot en uitgescheld.Terwijl ik niet eens beauty.konijn ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
doen we =) onze tijd en energie ergens anders in stoppen, bedenk net dat ik nog morgen wat huiswerk moet maken...

Ook erg op tijd :P Ik had het vroeger ook vaak, nog zondagavond moeten werken voor school ;) Zal alleszins wel nuttiger zijn dat dit hier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

waarom morgen?

Het enige dat ik kan bedenken: gescheiden ouders (heb je zelf gezegd) IP adres bij je moeder, ander IP adres bij je vader.

Maar dat maakt niet weg dat we wel weten dat jij dezelfde persoon bent...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm? waarom moet jou vader verlof nemen omdat je moeder weg is?

ohja natuurlijk, om jou in de gaten te houden. doet ie niet erg goed he? op zondag.. vrije dag..

jah ik ben gewoon sloom met school hihi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .