Spring naar bijdragen
cocopops

hallo ik ben cocopops

Recommended Posts

Is dat dat meisje met al die accounts.Het is niet omdat ze veel accounts heeft dat elke nieuwe account een van haar is .Ik wil plezier maken op bunnybunch niet vals beschuldigd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was net een ander topic aan het lezen waarin jij gereageerd had, en ik dacht: he, toevallig, ik kan het mis hebben, maar dit zou net beauty.konijn kunnen zijn. en nu kom ik dit topic tegen...

Dat je raad wil vragen op dit forum, dat is normaal, daarom is iedereen hier lid. Maar als je info wil, doe er dan wat mee.

De ene keer ben je schijnheilig en doe je of je ram gecastreerd is (waar ik al m'n vragen bij stelde), en dan open je een ander topic waaruit we kunnen opmaken dat je expres je ram bij je voedster hebt gezet omdat je kleintjes wil.

Je kent ondertussen het standpunt van BB wel tegenover pretnestjes. Als jij je hierin niet kan vinden, doe dan niet zo schijnheilig en maak geen 37 verschillende accounts aan... Ofwel doe je wat met de raad die we je geven, en als je onze raad toch straal negeert blijf dan liever weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik vind wel dat je al opvallend te weten bent gekomen in die uurtjes dat je je geregistreerd hebt.

Ja ik wou naar mijn posvak in kijken omdat ik een berichtje had.En zag dat je een een schermafbeelding kon hebben.Het forum was natuurlijk niet moeilijk te verstaan.Hopelijk geven je jullie nog wel ideetjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

joh, leer je dan niks van de mods, die je steeds bannen en opnieuw alles aan 1 account koppelen?

dit is best irritant hoor! steeds nieuwe topics die jij weer opent..

hou daar gewoon mee op, en blijf onder beauty.konijn mee kletsen en raad volgen/geven..

zoals iedereen hier doet, en er word ook normaal op gereageerd?

of wil je dat iedereen je nu minder leuk vind omdat je steeds nieuwe accounts en topics openmaakt...

hou nou maar daarmee op... veel gezelliger voor jou en voor alle andere leden en de moderators!

die hoeven dan niet steeds jou in de gaten te houden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stop dit is een misverstand.Ik ben beauty.konijn niet .Ik zweer het op de hoofden van mijn konijntjes.Ik vind wat beauty heeft gedaan zeer erg fout .Maar zo ben ik niet .Ik vind dit niet de leukste ontvangst.Stop met me onschuldig te beschuldigen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het ook al in het andere topic gezegd, het is niet netjes om op de hoofdjes van je konijnen te zweren...

En het lijkt me ondertussen wel duidelijk waarom beauty.konijn gebanned is...

Misschien kan je zelf even uitleggen wat hiervan de bedoeling is, waarom je zoveel verschillende accounts opent, waarom je zoveel liegt, waarom je je voedster laat dekken op een veel te jonge leeftijd hoewel je wist dat ze veel te jong was...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .