Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Rosanne89

ik ben Rosanne!

Recommended Posts

Ik heb bij dit forum heel vaak baat bij gehad bij de voorbereidingen

om weer een konijntje in huis te halen. Ik heb als klein meisje

altijd konijnen gehad en ik wil nu weer heel graag eentje! Ik heb me

goed voorbereid, het hok ga ik met mijn broer bouwen (foto's

komen als jullie geïnteresseerd zijn!) en ik mag mijn Vlaamse

manneke 22 feb ophalen in Assendelft bij een fokker voor Vlaamse

Reuzen. Joah wordt de naam van mijn zwarte Vlaam.

Ik ben Rosanne, ik woon mijn hele leven al in Haarlem, 5 Maart word

ik 22 jaar en ik ben studente in de Verpleegkunde.

Jullie zullen mij regelmatig zien verschijnen op het forum aangezien

ik graag over konijnennieuws, -verhalen, -praatjes, -weetjes wil

mee praten!

Bedankt voor het lezen!

Tot ziens in het forum!

Rosanne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi Rosanne, welkom!!

Ik heb ook 2 vlaamse reuzen, komt die van jou ook bij Noom vandaan?

Ook ik zal begin maart mijn reusjes gaan ophalen.

Groetjes!

Ja hij komt inderdaad bij Noom vandaan! Ik heb hem gevonden via de website www.vlaamsereuzenclub.nl

bij de fokkerslijst. Ik had eentje eerst uit amstelveen geprobeerd te bereiken, maar ik hoor nu niks meer

van hem dus ben ik op tijd gaan zoeken naar een andere fokker. Mooie beestjes heeft Noom he!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
welkom..

en waarom mag ik geen vlaamse reus x]

dat mag alleen onder de voorwaarde: alle 7 konijnen weg... en ik ook! dan komt ie op mijn kamer. noujaaa zeg x]

Hahaaa! Ja ik mocht toen ik thuis woonde ook geen konijn hoor, laat staan een VR

Maar ik woon nu bijna een jaar op mezelf en mijn huisgenoten vinden het goed! :)

Maar je hebt zeven konijnen!! wauw!! groot stuk grond aan het huis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
welkom hier:D