Boseetje Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 uhm ik kom Moffel een keertje stelen van je, wauw wat een mooierd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Ik heb zelf ook stiekem een voorkeur voor Moffel en Svennie Hoe ze af en toe kunnen kijken, dat smelt ik echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Hele leuke fotos en mooie konijnenIk vindt pico en svennie helemaal geweldig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lufnick Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 wat een schatjes!! Ik smelt voor moffel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 ohhh moffeltje.....*zwijmel* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 ik vind ze allemaal leuk hahatoet haar vlek, en ja ik vind moffel ook echt geweldig.en svennie en pico en bommel ook haha foto's zijn leuk geworden amanda;)krijg er zin van in de zomer, lekker buiten met de nijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Ja heerlijk, ik ben al veel buiten geweest de laatste dagen. Hok van Pico en Svennie uitgesopt, beetje gesnoeid, lekker bij de konijnen gezeten. Laat de zomer meer komen!Pico en Svennie zijn echt een geweldig koppel, altijd die kopjes naast elkaar, heerlijk! Ieder konijn heeft wel iets wat ik leuk vind, anders waren ze niet hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hazel Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Wat een leuke konijnen heb je!En leuk idee, zo'n hooikistje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Wat een leuke foto's allemaal!Echt een mooi stel konijnen heb je daar Amanda! En die Bommel lekker knuffelen op schoot! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Wow wat een mooierds, stuk voor stuk!Die laatste foto is zo lief:) En die een na laatste van Bommel, dikke koppie:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Wat een leuke en mooie foto's. En idd, erg mooie konijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EvelienDV Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Dat snoetje van Moffel, heerlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Het blijft grappig om te zien dat Moffel zo enorm lijkt op onze Tinus: ook van die mooie wimpertjes en lekkere bolle wangetjes (bijnaam van Tinus is: Bollewangenhapsnoet). Jammer genoeg blijft hij maar zelden zitten om zich te laten fotograferen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Wat heeft Moffel een ontzettend schattig koppie! :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Wat een leuke konijnen heb je!En leuk idee, zo'n hooikistje Er hebben eerst planten in gezeten. En ik zocht iets handigs om het hooi in te doen. Ik had al zo'n houten ruif geprobeerd maar die gooiden ze steeds om ver. Met die kist blijft het nog redelijk netjes en kan ik er ook wat kruiden of zo doorheen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Deze wilde ik jullie niet onthouden. Bommel scheurt altijd door de woonkamer en als hij moet is ligt hij 1 minuut zo en dan begint het weer van voor af aan. Ik kan er uren naar kijken als konijnen zo liggen, helaas ligt hij zo geen uur haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Leuke foto van Bommel! Hij ligt er heel tevreden bij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Leuke foto van een tevreden en happy Bommel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Hij is trouwens aan het verharen, zoals je bovenop kunt zien. Is het een normale tijd om te verharen? Of zou hij zn volwassen vacht krijgen of bestaat zoiets niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 jip is hier ook aan het verharen, het is nu wat minder,maar vorige week...als ik hem een kusje gaf zat me mond vol met haar haha wel een super foto amanda,dat gaat je denk ik zwaar vallen als hij gaat verhuizen naar buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Hier is ook 1 van mijn trio aan het verharen .. de andere 2 (nog) niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Ach wat ligt hij schattig!! Wat leuk he als ze zo relaxed liggen. Hier is de verharing ook bezig dus is niet gek (zucht..) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j-girl1991 Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 dat hoofdje van moffel lijkt echt vet op het hoofdje van me diesel:D alleen heeft die geen hangende oren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lydiaa Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Het zijn echt prachtige nijnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Dank jullie wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.