Ga naar inhoud

:(plakpoep?


Mice

Aanbevolen berichten

hoihoi,

mijn konijn Snoetje heeft al een week of twee een soort van diarree, gewoon poep die helemaal aan haar kontje zit vastgeplakt en die je bijna niet loskrijgt. Ik heb zelf geen idee waar het aan ligt, want ze krijgt al 6 jaar hetzelfde te eten, en gedraagd zich volgens mij ook wel normaal, alleen misschien iets brommiger (zal er wel niet mee te maken hebben) haar eten is afgestemd op haar gewicht. ik zie ook af en toe bdk in het hok liggen, en het lijkt een beetje ontstoken rond haar anus. ik weet niet precies wat ik meot doen, toch maar de DA bellen of weet iemand sowieso al iets?

Mice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd aan te raden om naar de DA te gaan. De oorzaak kan aan het te veel eten geven liggen. En idd voldoende hooi in de kooi / ren leggen. De DA zal je aanraden om het dier op diëet te zetten. Het klinkt drastischer dan het is. Je zult gewoon je konijn wat minder "extra's" moeten geven en alleen biks of gemengd voer geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .