Spring naar bijdragen
robert-paul

HEy iedereen!!

Recommended Posts

hihi:p

Was toen aan je aan het denken! Vond het heel zielig voor je dat je moest werken terwijl ik nog aan het slapen was :baby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
OKe!!! :happy:

ik ken nu alleen een beetje het gezicht van Lien,

door haar persoonlijke info, voor de rest

is het me een groot raadsel. :drunk:

Laat dat zo houden:lol: Lien wil je gewoon niet kennen:p

Welkom trouwens en veel plezier:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hihi:p

Was toen aan je aan het denken! Vond het heel zielig voor je dat je moest werken terwijl ik nog aan het slapen was :baby:

Zozo, dat klinkt ook als twee verloofden:lol:

Tja Lien, als jij bij Chacha gaat doen, doe ik het lekker bij jou:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom was je niet op mijn Bruiloft? Wentworth Miller en ik zijn getrouwd, dinsdagmiddag:) We hebben nu nog groot feest dus als je nog over wilt komen vliegen naar Amerika:p

Hé Chacha en Lien, vertel even wanneer de bruiloften zijn, ik wil wel komen hé. Zo een feestbeest als ik mag niet ontbreken. En er moet iemand zijn die de toetjes opeet he:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

he ik ben de toetjes opeter al hoor ,maar flitz jou bruiloft was erg gezellig :D.

Maar ik denk tich dat Chacha en Senne nog even wachten hoor die zjin nog wel heel jong *ghighighi*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe dan eten we de toetjes samen goed?

:lol: Chacha en Senne kunnen wel trouwen, iedereen trouwt tegenwoordig zo jong. Voor je het weet is het voorbij:p Ze kunnen maar beter snel beginnen, tenslotte zijn ze al verloofd.

Trouwens, ik verneem net dat Lien en Robert-Paul zich net in besloten kring verloofd hebben, helaas heb ik zo mijn bronnen en weet ik het nu. Dus kan ik het openbaar maken:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja oke de toetjes delen we

en je hebt denk ik gelijk laat z emaar snel trouwen die 2 des te eerder kunne wij toetjes eten :D

en gefelicitwerd hoor Lientje en Robert-Paul. we wisten het wel

op de BB koppeltjes :D :beer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed.

Chacha en Senne moeten dan maar veel toetjes regelen, anders blijft er voor de anderen niets over:p

Lien en Robert-Paul, op jullie bruiloft komen wij ook toetjes eten:)

Trouwens, hebben jullie al gedacht aan kinderen:lol: Daar moet je vroeg mee beginnen:lol::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O wat jammer nou Flitzer, ik wist het niet dat je afgelopen weekend ging trouwen. Ik stap nu nog in mijn privejet en vlieg direct naar Amerika. Enne, niet alle toetjes opeten he, want ik wil ook nog wat. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe meer toetjes en snacks niet te vergeten hoe beter.

:beer:

wat je zegt flitz denk dat ze er wel 10 willen ,wel foto's maken he als ze geboren wordne en flitzer en ik komen op het feestje wel weer toetjes eten of niet flitz?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb van mijn bruiloft nog heel veel teen hoor Michaela dus kom maar.

Ja wij gaan met zijn 3tjes de toetjes bij de bruiloften van Chacha-Senne en Lien-Robert-Paul helemaal opeten.

Go Wij:beer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker, Go Wij:beer:

Wij 3tjes zullen gaan smullen daar en ze een onvergetelijke bruiloft geven:lol: Zouden ze snel komen? Ben benieuwd wanneer ze gaan trouwen. Ze zitten zeker op school:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik ben ook benieuwd wanneer de bruiloft is, hopelijk heel erg snel.

Ja ze zitten nog op school, want ze moeten nog leren hoe de kindertjes gemaakt worden, anders gaat het fout.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .