Spring naar bijdragen
Gast

HEy iedereen!!

Recommended Posts

Hey  coole vent! Ik vind het super om al die foto's te zien van je nijnen! Je bent zo rete enthousiast! Ga zo door! En aan scooters sleutelen is ook een mega leuke hobby! Mijn zwager is bezig met allemaal oude vespa's op te knappen, ik ben mega jaloers, want die vespa's zijn echt zo gaaf, de meeste zijn ook schakelscooters, ik heb bij mijn vriend al zoveel lopen zeuren dat ie voor mij ook maar eens zo'n vespa op moet knappen! Hij heeft vorig jaar een hele oude ford opgeknapt, motor vervangen enz.

Heel veel plezier met al je hobby's! En laat die leuke foto's maar komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Weer ff wat foto's :bounce: :

flapbb5.jpg

Das Flap

flipqj2.jpg

Dit is Flip

flap2ed9.jpg

Nog een keertje Flap

rpkonijnqw7.jpg

Flip and me :)

@bartH: thx, ik probeer het ook zo leuk mogelijk te maken voor

die beestjes! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
oooh die zijn ook leuk he tijgertje! Heb je die zelf ook een?
daar heb ik er vier van gehad waren echt leuk maar nu heb ik een vivacity omdat ik nu een auto heb die gaat nog harder hihi

maar leuke fotos vooral die bovenste van flap

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
maartje zei:
Hey, coole vent! Ik vind het super om al die foto's te zien van je nijnen! Je bent zo rete enthousiast! Ga zo door! En aan scooters sleutelen is ook een mega leuke hobby! Mijn zwager is bezig met allemaal oude vespa's op te knappen, ik ben mega jaloers, want die vespa's zijn echt zo gaaf, de meeste zijn ook schakelscooters, ik heb bij mijn vriend al zoveel lopen zeuren dat ie voor mij ook maar eens zo'n vespa op moet knappen! Hij heeft vorig jaar een hele oude ford opgeknapt, motor vervangen enz.

Heel veel plezier met al je hobby's! En laat die leuke foto's maar komen!

Hey bedank! :$

Ik ben nu bezig met het tunen van m'n quad!! :)

hier de project page:

Het Scooter Forum - 70cc QUAD TUNING FEVER

Bedankt voor de leuke reactie!!! 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ziet er leuk uit mooi ding ook maar pfff zijn net puzzels als ik dat zo zie mn man doet ook veel zulk soort dingen alleen meer met autos (hij is automonteur) en met zn motor en ach ik kijk er wel af en toe naar altijd makkelijk als er wat stuk is hahahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat zie je niet vaak, een jongen van jouw leeftijd die gewoon op de foto staat te knuffelen met zijn konijn! Stoer hoor!

Is weer es wat anders, toch, leuk om te zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wat een gigantisch leuke foto, die van flap hierboven :lol: met zijn vliegtuigoren! heerlijk gewoon :wub:

@ tijgertje: vespa's in tegenwoordig? mijn moeder reed bij haar neef achterop een vespa in de jaren '60 :blink: :blink:

als je lang genoeg wacht wordt alles weer in hahahahaha :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hele leuke foto's!!

en ik moet ook zeggen.. een konijn in de armen van een jongen/man :baby: nog bijna nooit gezien hihi:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .