Ga naar inhoud

kerel is verlamd.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje joh, wat afschuwelijk !

Zelf dit net meegemaakt kan ik me voorstellen hoe machteloos je je moet voelen...

Een situatie die onomkeerbaar is...een boodschap die als een zware deken op je ligt en die je niet van je af kan schudden...Het lot...

Ik vind het heel triest voor je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afscheid aan het nemen van hem.Zal zo naar da gaan.

Mijn lieve kerel had ik gekocht op een tentoonstelling waar hij een onvoldoende kreeg.Omdat ie plak poep had van stress.Ik keek daar door heen en vond het een mooi ventje.En stond heel kerel achtig met opgeheven hoofd in zijn kooi.Laat ie de keuring daarna een van de beste en mooiste nhd konijntjes zijn.Ikke helemaal trots op mijn kerel.En de fokker van hem was helemaal verbaasd dat ie zo mooi was geworden.Vandaar de naam kerel die echt bij hem past.Het valt mij zwaar maar zo kan het niet.Ik heb ruim 2.5 jaar van hem mogen genieten.Na de vorige verlamming heeft ie zeker een nieuwe kans gehad.Maar nu is het hem te veel geworden.Ik heb nu een hele mooie zoon van hem hier is nu 3 weken oud.Met prachtige oortjes die al reeds hangen.Ik zal hem houden om kerel te laten voor leven hier.

foto=GJ3WIU68.jpg

Hier boven zijn zoon van 3.5 weken oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindy...

Er zijn geen woorden om je te troosten...er zijn ook geen zinnen die je pijn zachter maken...

Het enige wat ik je wens is dat je in kan zien wat de beste oplossing is..

Dat zal je staks helpen namelijk...

Kerel zo door laten leven is uitstel van het onherroepelijke....dat is geen leven voor hem, maar leven voor jezelf..

Geen 'konijnwaardig' bestaan zoals wij dat noemden...

En zonder konijnwaardig bestaan kan Kerel niet gelukkig zijn....

Oh meid, ik wilde dat je hier getroost kon worden, dat er een wondertje gebeurt...

Maar dat wonder gebeurt niet...omdat er geen oplossing voor is...

Wens je heel veel sterkte in je verdriet, nu en straks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ik alweer met tranen in mijn ogen op mijn werk...

Wat een vervelend bericht! Ik had ook al geaarzeld om te hier kijken, maar wilde toch graag even weten wat de afloop zou zijn.

Sterkte...

Ik leef met je mee en hoop dat dat iets aan troost bied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer terug.Heel verdrietig .Maar als ik aan kerel denk heeft ie het zeker goed gehad hier.En de grappige dingen die hij deed met frans nota bene!!! samen zijn ze er niet meer.Het waren wel 2 rammen maar ze konden het goed met elkaar vinden.Wel heel raar dat ze er beiden niet meer zijn zo.Frans ging op mijn deken kist altijd met kerel neusen of sprong bij kerel het hok in.Maar paste dan net zo saampjes.Stelletje gekken zei ik dan doe niet zo maf.Ze vonden het wel best.Da heeft kerel nog helemaal na gekeken dat we echt over een verlamming spreken.Alle testen nog eens gedaan.Maar de hoop was weg kerel kon niet meer.geestelijk wilde ie wel maar zijn lichaam niet.En natuurlijk heb ik daar staan janken.Het was mijn kerel!!! mirjam wilde nog mee gaan naar da konijnen vrouwtje op bb hier.Maar ik zei nee ik ga alleen.klingt heel stoer maar het verdriet word er niet minder om.Hij ging eerst slapen en toen was ie weg heel snel heel vredig.Ik heb hem gelijk begraven.Hier nog een foto van frans en kerel de maatjes die nu samen op de regen boog brug stampen.foto=QH3ZNFJT.jpg

foto=V3EMYFNI.jpg

en mag ik jullie bedanken voor het medeleven met mij gisteren en vandaag.

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff...een fase afgesloten...De tijd dat Kerel met jullie mee mocht lopen...of eigenlijk: de tijd dat jij met Kerel mee mocht lopen...is voorbij..

Het is wel heel snel gegaan hè Cindy ?

Zomaar ineens een verlamming en voor je daar aan kan wennen ook nog eens de mededeling dat het onomkeerbaar is en je afscheid moet nemen van je kleine vriend..

Geen keuze, geen overweging, geen gedoe met blijven proberen..maar een korte hoop op genezing die razendsnel omsloeg in het noodlot.

Je zegt het zelf al: Hij heeft het goed gehad en is nu samen met zijn vriendje..

Wat voor jou overblijft zijn mooie herinneringen én een prachtexemplaar van 3,5 week...waar Kerel in voortleeft...

Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .