Ga naar inhoud

kerel is verlamd.


Aanbevolen berichten

Ik kwam thuis vanmiddag .En kijk naar alle nijntjes.Kerel mijn nhd ram lag raar.

Dan gaan bij mij meteen de alarm bellen rinkelen.Hij lag op zijn lichaam met al zijn pootjes op zij .als of ie van een flat gevallen was [wat uiteraard niet kon].Ik gelijk konijn gevoeld onder koeld en verlamd.Ik heb dit namelijk eerder gehad met hem toen ie acht maanden was.Met spoed naar da en krijgt een steorieden injectie en pijn bestrijding om weer uit zijn schok te komen.Het komt waarschijnlijk omdat ie een verkeerde beweging maakt in zijn hok en zijn rug wervels schuiven.En bekneld raken en zo raakt ie in schok dus.Ben je er niet snel bij raakt ie onderkoeld en gaat ie dood.Dus hij is nu behandeld door da.En ligt onder een lamp warm te worden.Vorige keer was ie er binnen 24 uur weer boven op.Hopelijk lukt het nu weer.Willen jullie duimen voor mijn kerel.hier een foto hoe ie was en hoe ie er nu bij ligt.Hij is nog steeds verlamd.foto=U43AIMJH.jpg

foto=8QJKR7BJ.jpg

snik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee ik mag hem niks voeren hij is in schok moet er eerst uit komen anders kan ie stikken in zijn dwang voer

Hij is nu wat warmer en om het uur draai ik hem op het dekentje.Net draaide ik hem kwam er hele rits keutels uit.Dat is positief betekend dat zijn darmen nog werken.Ik hoop dat ie nu gauw zijn pootjes weer gaat bewegen.Dan kan ie ook weer zelf eten namelijk.duimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij was dus om 5 uur bij da.Dus binnen 24 uur moet de verlamming over gaan .Anders kan het niet meer zo staat het er nu voor.Hij lijkt nu aardig opgewarmd.Hij zal vanavond vanacht naast mijn bed liggen in een was mand.

Met mand er op uit veiligheid.Ik heb katten die hem anders een lekker kussentje vinden.Is niet echt handig als je je niet kunt bewegen.Maar het wachten op verbetering duur lang zo lang.En ik vind het zo zielig mijn kerel stoere vent zo lam.Hij kan dus ook niet zijn kopje en oogleden bewegen.Dus af en toe doe ik zijn ogen dicht.anders drogen ze uit.ik duim verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte, het is een enorm rotgevoel als je konijn er zo beroerd aan toe is.

Houd je hem vannacht ook warm eigenlijk? Als ik me goed herinner kun je hem zodra hij bij bewustzijn is ors geven. Maar idd zoals je al zei. Een onderkoeld konijn mag je niet voeren. Als je wilt kun je lezen over shock op konijnenwereld.nl. Dat is een behoorlijk vakkundige site. Onder ehbo en dan naar beneden scrollen. Of er iets staat wat je nog niet weet dat weet ik niet. Het zou mooi zijn want alle beetjes helpen.. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de verwarming hoger gezet.En hij krijgt een lekkere kruik in de was mand.Het lijkt er nu op dat ie zelf knipperd met zijn ogen.en een beetje tegen druk geeft met zijn voor pootjes.het is nu bijna 12 uur.Ik ga de nacht in en hoop dat ie morgen ochtend weer zit en gaat eten.bedankt voor jullie meeleven.Hij zal moeten knokken voor zijn leven nu.Jullie horen morgen weer van mij hoe het verder gaat.ook bedankt lies.Maar hij zal het nu zelf moeten doen.Ik heb nu zeker gedaan wat ik kan kon he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu bijna 7 uur.Hij is nog steeds verlamd.Geen goed teken.snik

Het keutelen gaat gewoon door want de verlammig was heel plots ondanks dat ie niet eet nu.Hij heeft net gedronken uit de fles die ik voor zijn mond hield.Heel goed zelfs dus ik doe dat nu steeds met tussen poses.Ik zal straks da bellen overleggen wat nog te doen .Hij wil wel maar zijn lichaam niet.Arm ventje.foto=QYSZBRH3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de asistente da gesproken hij belt me zo terug.Injectie zou 2 dagen moeten werken.Maar aangezien hij nu nog steeds compleet verlamd is van af zijn nek tot achter poten.Ga ik even met da over leggen wat te doen.Zijn ogen kniperen ook niet echt goed.Ben toch bang dat ie ook een hersen beschadiging heeft.Het drinken gaat nog steeds goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .