Spring naar bijdragen
nniinnoo

Ballen

Recommended Posts

image.php?id=17259&type=P

Kan je zo'n bal hierboven, alleen dan met een andere print. Gewoon in het hok laten liggen.

Ik heb hem er nu onder toezicht in, maar mijn knijns krijgen hem niet gesloopt.

Zo niet, is er nog een andere onverwoestbare bal die ze mogen hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb houten ballen, zo'n bal hebben ze snel kapotgebeten en dan gaan ze hem versnipperen

je hebt ook "apple balls", wilgen ballen met stukjes gedroogde appel in. Die varieren van doorsnede 5 tot 20cm

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okej, ik heb nu een voerbal en al vaak wilgenballen gehad, een hele grote. Maar die is binnen een paar uur kapot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

je hebt natuurlijk ook van die snoepjesballen, maar die ook alleen onder toezicht geven!

wij hebben bij de 2FH's 2grote Apple balls, en bij de 4 dwergjes 3kleintjes, ze zijn er dol op :)

met wat geluk vind je in de dierenwinkel een houten bal, die leeft hier al 3(!!!!!!!!!) jaar bij 2 destructieve FH dames :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar weet jij of je zo'n bal als hierboven kan geven?

En mijn konijnen hebben nu al 5 jaar, zowat 6 jaar dezelfde voerbal en zitten alleen wat krasjes van de nageltjes op ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet of zo'n bal wel veilig is. Als ze eenmaal een gaatje erin bijten kunnen ze er gemakkelijk stukjes vanaf halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou ook zo´n plastic bal alleen onder toezicht geven, dus niet altijd in het hok laten liggen ;)

Overgens blijft de bal ook super interessant als ze hem af en toe krijgen, dan is het nog speciaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

136.jpg

Zoiets als deze is wel veilig. Ik heb deze gekocht bij bunnybin. (alleen doen ze er niks mee hier haha)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites