Ga naar inhoud

Dierenarts Peize???


Moreth

Aanbevolen berichten

En inderdaad ik moet een kattenmand hebben om ze te vervoeren, had er alleen niet bij stilgestaan dat geen enkel dier meer los vervoerd mag worden xD ben zo gewend me beesten gewoon op schoot te hebben haha. Was vandaag ook al meteen aan het regelen dat ik een kattenmand kan lenen van mn ouders als we naar de dierenarts gaan en kunnen een lenen van m'n schoonouders als we willen koppelen maar die is van riet kan dat kwaad? Nu we toch al in dit topic bezig zijn vraag ik maar gewoon meteen alles :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hmm Michu castreren bij dierenpoli kost tussen de 50 a 60 euro, valt op zich nog mee, maar kreeg te horen dat ze tot na 6 weken nog actief zijn terwijl er hier wordt gezegd dat je na 2 weken kan koppelen ... Hoe zit dat nou?

Ik heb ze na 14 dagen gekoppelt en laat je alsjeblieft niet misleiden door dat zwarte mormeltje dat precies op mijn ram lijkt, dat is een geadopteerd kind :P met andere woorden, er is helemaal niks van gekomen.

Ik weet niet of ze vanaf 2 kg meer rekenen bij de Dierenpoli, op zich is dat niet gek want meer narcose, mijn ram zat onder de 2 kg. Ze zijn dan wel iets duurder geworden sinds vorig jaar! Ik moet woensdag heen dus zal dan gelijk even vragen naar de kosten van een castratie van een voedster, mijn andere dame moet ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze na 14 dagen gekoppelt en laat je alsjeblieft niet misleiden door dat zwarte mormeltje dat precies op mijn ram lijkt, dat is een geadopteerd kind :P met andere woorden, er is helemaal niks van gekomen.

Ik weet niet of ze vanaf 2 kg meer rekenen bij de Dierenpoli, op zich is dat niet gek want meer narcose, mijn ram zat onder de 2 kg. Ze zijn dan wel iets duurder geworden sinds vorig jaar! Ik moet woensdag heen dus zal dan gelijk even vragen naar de kosten van een castratie van een voedster, mijn andere dame moet ook nog.

nja Michu is 1660 gram, hijs dus in tussen tijd 40 gram kwijt geraakt terwijl hij toch echt wel genoeg te eten krijgt...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nijns blijven binnen ja altijd

Ga je dan een ren om de 2 kooien zetten, waar ze dag en nacht in kunnen lopen? want ik had begrepen dat je een ruime kooi had voor de 2 dames, maar ik denk dat hij zelfs kleiner is dan de tijdelijke kooi van Mischu?

Om een groep van 3 of zelfs 4 te kunnen maken heb je zeker een ren nodig van 4 vierkante meter waar ze 24 uur over kunnen beschikken, dus meer een konijnen kamer zoals ik aangaf.

je kan na de koppeling ze niet meer steeds apart zetten dus voor insluiten heb je een ruim verblijf nodig.

Maar dat is ook vast je bedoeling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .