Ga naar inhoud

Algemeen SS topic


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bunnybin verkoopt ook SS, ken de prijs zo niet uit mijn hoofd maar die was volgens mij wel netjes, alleen komen er wel verzendkosten over heen natuurlijk.

35,50 euro ;)

Iets duurder dan Petmeds maar nog steeds een hele goede prijs, aangezien dit ook al in euro's is omgerekend.

Kan de verzendkosten alleen niet vinden maarja :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn vind ss helemaal niet lekker, ze heeft liever de gewone biks van welkoop, maar omdat ze een slechte hooieter is meng ik er ss doorheen en dat eet ze dan als laatste op en alleen als ze echt honger heeft

Gewoon uit nieuwschierigheid hoor, maar waarom koop je dan SS voor in het hooi als je konijntje het toch niet lust? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

jolanda, er zijn ook andere brokken met een vergelijkbaar vezelgehalte, misschien dat je dat beter kunt proberen? Trovet Rabbit en Beaphar Care + bijvoorbeeld, en Cuni Complete geloof ik ook. Of een veel hoger vezel gehalte zit in Bunny Basics T van Oxbow, maar dit moet je uit Engeland bestellen. Vraag me wel af of het echt nuttig is om 15 gram van zo'n brok bij te geven, voor de darmen/kiezen bedoel ik. Denk dat je dan beter volledig over kunt op zo'n brok met hoog vezel gehalte. En dan nog blijft hooi belangrijk.

Heb je de kiezen al eens na laten kijken trouwens? Het kan ook wel zijn dat het gewoon zeer doet om SS/hooi te eten omdat er haken zitten? Weet niet hoe oud het konijntje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hooi eten gaat iets beter nu gelukkig, ze heeft een bakje naast haar toiletje staan en tijdens haar toiletbezoekje eet ze er elke keer wat van.

ze heeft geen haken op haar kiezen, het is gewoon voorkeur, ik ben eens naar de dierenarts geweest vanwege haar plakpoep en die raadde toen ss aan, en het helpt wel wat, ze heeft heel gevoelige darmen, ook alle groenten verdraagt ze niet, alleen witlof en winterpeen, en bij fruit gaat het ook meestal mis

Maar de biks met het hogere vezelgehalte die je hierboven noemt kan ik die gewoon bij de dierenwinkel halen, het is altijd uit te proberen natuurlijk

Ze is trouwens 2 jaar

Bedankt voor je advies trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .