Ga naar inhoud

Algemeen SS topic


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

Hier kan je praten over het bekende konijnenvoer; Science Selective :love:

Bijv. wat je ervan vind, wat je van de verpakking vind, of gewoon leuke blunders/momenten die je ermee hebt meegemaakt :he:

Ik had hier nog geen topic over kunnen vinden, of ik weet gewoon niet goed hoe de zoekmachine werkt :P

Als er al 1 is, dan mag deze best verwijderd worden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even ter info, het gaat om dit voer: http://www.bunnybunch.nl/konijnenvoer-supreme-science-selective.html

Mijn konijntjes krijgen het alweer best een tijd gevoerd! Ze eten er goed van en doen het er goed op! Ik werk op de dierenafdeling in een dierenspeciaalzaak, daar staan alle diertjes op science selective en wij adviseren het ook altijd aan klanten. Ik heb er hele goede ervaringen mee. Naar mijn mening is het het beste voer dat er in Nederland op de markt is voor onze konijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen krijgen het inmiddels ook bijna twee jaar en ben er erg tevreden over, zowel over de gewone Science Selective als de Mature versie voor oudere konijnen. Als ik op mijn konijn af moet gaan is de Junior niks want ze wou het niet eten :whistle2: maar dat konijn spoort niet :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zeg dat jullie konijnen in de winkel dit krijgen en jullie dit ook adviseren aan mensen. Jullie zullen 1 van de weinigen zijn.

Tja, ik ga over de dierenafdeling :) Dus wat dat betreft kan ik gewoon de juiste dingen adviseren. Wij verkopen geen knaagstenen, weigeren soms een diertje te verkopen als wij het idee hebben dat dat de juiste beslissing is en iedereen krijgt een uitgebreid infoblad mee over de verzorging van hun gekochte dier (waar natuurlijk BB ook op vermeld staat). Daarnaast krijgen ze bij aankoop van een konijn een gratis gezondheidscontrole + inentingen bij een KKDA & gratis nagelknipservice voor zo lang het konijn leeft. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, om het op een betere manier te doen wat dierenwelzijn aan gaat. Gewoon goed nadenken, zorgen dat je personeel met kennis hebt en soms iets doen wat commercieel gezien misschien niet het slimste lijkt, maar wat er wel voor zorgt dat je klanten toch terug blijven komen (want daar krijg je tenminste goed advies)... tenminste, dat hoop ik dan maar hahaha!

Maar SS adviseren is één van de dingen die er toch echt bij hoort, om maar weer ontopic te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij pets place in Heerlen krijgen de konijnen ook allemaal ss...misschien dat Bikkel (dierenwinkelkonijn) het daarom zo goed doet...:whistle2:

Bij mij krijgen ze ook ss en ze vinden het heerlijk! Ik koop de 10 kg zakken bij Merakal in Landgraaf voor 32 euro!

aangepast door bikkel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal toch echt 42,95. Tien Euro meer!

Maar dat terzijde, ik ben prima tevreden over SS. Alle drie krijgen ze ss. De kleinste bazooka kreeg eerst gemengd voer bij de vorige eigenaar. Das niet zo best, zij is in 1x op ss overgegaan en dat ging prima gelijk aanvallen!

Als je het geld hebt is dit idd prima voer! Maar ik snapwel dat niet iedereen t geld er voor heeft.. Ik vind toch altijd apart als ik de winkel sta en ik zie al die 10kilo zakken voer liggen rond de 10 euro en dan die zak ss ernaast 42,95. Das niet niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijn kreeg eerst hope-farms, tot ik ging verhuizen en hier alleen maar de gemengde versie te vinden was. Daar heeft hij 1 zak van gehad, toen direct overgestapt op science. Dat krijgt hij nu dus zo'n 3,5 jaar. Kelly is ook gelijk hier probleemloos van de biks in de opvang overgestapt op science.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa klopt!

Ik voer geen SS, heb wel een tijdje gedaan maar ben ermee gestopt. Ben weer van plan om het te gaan voeren, maar eerst mijn HF opmaken :P

Sinds ik THE (The Hay Experts) heb ontdekt voelt mijn portemonnee lichter aan :)

ff off-topic: Ik vind dat veel meer mensen op BB moeten gaan kijken, want het zal je echt werkelijk verbazen hoeveel mensen gemengd voer kopen! Ook raden de verkopers het aan wat ik dus echt niet snap! Behalve Evee dan :)

aangepast door Lauwtjee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook tevreden SS'ers. Het enige probleem is dat mijn honden ook dol zijn op SS, zoals laatst maar weer bewezen:

er was net een nieuwe zak SS geleverd van 10 kg, ik zette die in de gang, om hem later in de bewaarton te doen,

maar dat was buiten de Wick gerekend: hij had gewoon een gat in de zak gebeten en had zichzelf te buiten gegaan aan SS. :grrrrrr:

En Babs deed ook mee. Die is te braaf of zelf de verpakking open te bijten, maar als de zak toch al open is ... :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook tevreden SS'ers. Het enige probleem is dat mijn honden ook dol zijn op SS, zoals laatst maar weer bewezen:

er was net een nieuwe zak SS geleverd van 10 kg, ik zette die in de gang, om hem later in de bewaarton te doen,

maar dat was buiten de Wick gerekend: hij had gewoon een gat in de zak gebeten en had zichzelf te buiten gegaan aan SS. :grrrrrr:

En Babs deed ook mee. Die is te braaf of zelf de verpakking open te bijten, maar als de zak toch al open is ... :whistle2:

Jaa hoe herkenbaar? De vuile dieven haha wat grappig.

Luke onze hond sluipt ook regelmatig naar de serre toe (waar hij niet in mag hij staat dan tot de rand haha) bij etenstijd maar Willy jaagd hem gewoon weg:mdr:

Nou wordt t nog beter.. brutus heeft 1x een 'likje' kunnen bemachtigen van het eten van luke:grrrrrr: vlees KVV welliswaar.. totaal niet goed natuurlijk. Maar blijkbaar smaakte dat likje naar meer. Als luke eten krijgt gaat brutus rare spronge maken ik wil ook ik wil ook! Je begrijpt dat luke nu zijn eten in de gang krijgt.. Vlees etende konijnen moeten we niet hebben. Overigens ook mijn katten willen stiekem luke zijn eten. En de hond? Die vind t allemaal best. Wat is dat nou voor een hond!:bad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik geef nu ook HF ST hoor, maar ze lusten het ECHTNIET

Hoe heb jij ooit je konijnen erop gezet? :lol: Lusten ze het meteen? Hier eten ze het pas als het er een hele nacht staat ;D

Er is een top 3 geloof ik

SS

Hope Farms

En nummer 3 kan ik niet uit mijn hoofd :$

Er is een topic over

Je gaat je bijna schuldig voelen als je geen ss geeft:lol:

Ze hebben hier Hope Farms Super Trio en smullen ervan

:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .