Ga naar inhoud

Soms gewoon even een slechte dag.....


desi

Aanbevolen berichten

Sinds Teigetje er zomaar tussen uit kneep ben ik weer veel alerter natuurlijk.

Toen ik gisteravond de bunnies eten ging geven viel me gelijk op dat Boris niet kwam eten, kon hem ook zo gauw niet vinden in die grote ren, dus zat op mijn knieën in de sneeuw te zoeken naar hem en vond hem onder het hok helemaal stilletjes liggend in een hoekje......Oh jee!! niet nog een zeg!! Ik kon hem zomaar op pakken en als er normaal eentje is die zich nooit laat vangen is het Boris wel....SCHRIK!! Alarmbellen gingen gelijk af!

Heb gelijk mijn binnenkooi gepakt, vol gegooid met stro en kranten en klaar gemaakt voor een ziekenverblijf, lekker brokkies en water en veel hooi en meneer erin gezet, hij ging gelijk weer liggen....oei, oei, ziet er niet best uit....Voordat ik het hok en alles klaar had was het inmiddels 0.15 en ik had ook nog ochtendienst, pppffffff:bad:

Hij zag er verder lekker vol uit en zijn oogjes stonden ook alert, er lag gelijk een keutel in zijn nieuwe verblijf dus toch maar eens afwachten...

Vanmorgen gelijk weer gekeken en ik vond hem toch al wat drukker weer maar moest werken, heb mijn zoon opdracht gegeven om hem goed in de gaten te houden en dat deed hij.

Zoonlief belde vervolgens om 10.00 uur en zei...nou volgens mij is Boris alweer beter hoor, ik mag hem al niet meer aaien en zijn etensbak is leeg en ook zijn water is half op....

pppfffwwww gelukkig maar en inderdaad toen ik thuis kwam was hij weer helemaal de oude en ik kon hem maar met moeite te pakken krijgen om hem weer tussen zijn vriendje en vriendinnetjes te zetten.

Ik hou hem natuurlijk in de gaten de komende tijd maar ik geloof dat het een aanvalletje was van de aanstelleritus hihi

Of misschien was hij gewoon de sneeuw zat en wilde even een verwendagje en nachtje voor hemzelf:yes:

Kortom, hij huppelt weer vrolijk in de ren en heeft schijnbaar nergens meer last van....

Vreemde wezens blijven het:bad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstelletritis bestaat niet, en al helemaal niet bij konijnen. Als je een konijn zo lusteloos ziet liggen, dan is er écht wel wat aan de hand geweest. Gelukkig is hij er zelf weer bovenop gekomen, maar ik zou in het vervolg toch linea recta naar de dierenarts gaan als je een konijn zo aantreft. Bij konijnen zie je pas zo laat dat ze ziek zijn, dat je erg snel moet zijn op het moment dat ze wat laten merken: "nog even aankijken" betekent bij konijnen té vaak dat je te laat bent.

Ik zou je konijn de komende dagen goed in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .