Spring naar bijdragen
Cynne

Cynne en Roefel

Recommended Posts

haha weten jullie nog dat ik dacht dat Roefel verkouden was. Wel nu doet hij dat niezerig geluid echt heeel veel en ik belde de dierenarts op en ik vroeg em wat dat kon zijn en nu blijkt dat dat gewoon een uiting is naar de honden toe van ik ben hier de baas!

Een vriendin van mij heeft een konijn. Ook een mannetje Zoef genaamd en die is al een heel stuk ouder en die doet het ook naar de kat.

:) hahaha en ikke maar naar de dierenarts belle van die is ziek enzo maar ik zag er niks aan behalve af en toe dat maffe geluid geen snot niks...

haha stom :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm niezerig geluid als teken van territoriaal gedrag ..

Zelf heb ik daar echt nog nooit van gehoord whaha maar wie weet.. zal vanavond eens aan Evee vragen of ze dat kent :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Smokey doet dat ook soms, maar doet hij het dan naar ons??? Vaak weet hij niet eens dat ik naar hem sta te kijken en het lijkt echt heel erg op echt niesen! Kan het af en toe niet gewoon echt niesen zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ah ik weet het niet maar zolang zijn neusje proper blijft en hij goed eet enzo maak ik me er niet echt druk in.

Anders loop ik meteen naar de dierenarts.

Die vriendin haar konijn Zoef heeft trouwens een soort mijt en de dierenarts zei dat je daar niks tegen kan doen, is dat zo?

wel het beter maken hoor maar niet tegenhouden dat je buitennijn dit krijgt :s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .