Ga naar inhoud

konijnen springen (kaninhop)


robbin en floortje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jaaa, filmpje :D

Ik ben van plan om pas in de zomervakantie te beginnen, omdat het nu nog te koud is ( voor mezelf, haha ) en omdat ze nu nog in hun kleine hok zitten. In de paasvakantie krijgen ze een grote ren, waar ze dan 24/7 in mogen, en het is handiger om daar eerst te beginnen met over dingen heen huppen. Als ik dan zie dat het goed gaat kan ik een stuk van het gras afbakenen en daar dan een parcour opzetten, whoee! :D Heb er al helemaal zin in. Bovendien heb ik dan ook meer zin omdat de zon schijnt, en meer tijd -omdat het vakantie is-, én ik heb sowieso nog even nodig om mijn hindernissen te maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja, snap precies wat je bedoelt, dat was eerst ook mijn plan...

als ik zaterdag het hok schoonmaak laat ik de konijnen in de tuin rondhuppelen en daar staan wat hindernissjes (gewoon wat plankjes oelkaar met buizen XD) en ze gaan er zelf al over heen springen, dus het is gewoon zo verleidelijk:)>

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha die filmpjes zijn echt leuk!, (heb dit al een paar keer proberen dit te plaatsen, dus sorry als het staks 2/3 keer komt:$)

enne mirjamspd; ik ik heb de clicker nog niet binnen, maar ik denk niet dat ik die target nog ga bestellen ivm het ook op andere manieren kan:P

@ zie nu dat hij al geplaatst is. komt doordat mirjamspd er een reactie tussen had geplaatst, dus ik snapte er niets meer van(ben nog maar 11:P)

aangepast door bounty
zie dat de reactie al geplaatst is...
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat doe ik ook hoor. want de hindernissen komen in de zomer(of daar ergens in de buurt) pas;)

enne ik kan de filpjes(gister) nog steeds zien hoor. als hij niet wil, kun je (als het goed is) klikken op bekijken op YouTube en dan doet hij het wel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou die tuigjes zijn er niet, (ik vraag me af welke je bedoelt)

en met een tuigje dwing je een konijn om iets te doen, en dat willen we nou eigenlijk juist niet.

en het gaat juist om het idee dat het konijn het vrijwillig doet, bij mij lopen ze ook los in de tuin, ik wacht gewoon totdat ze naar mij toe komen en mee willen doen

je moet er dus echt geduld mee hebben, want anders lukt het echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke, dan is het goed. dan blijf ik het gewoon in de ren proberen. en geduld heb ik niet, maar ja ik zal er toch maar aan moeten wennen, en bedankt voor je reactie.:P en dat je met een tuigje iets dwingt wist ik niet, maar dat is ook niet de bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nouja kijk, als je een tuigje omdoet wordt het konijn helemaal gek, want ze kunnen alleen de kant op waar jij ze op laat gaan, als je ze dan leert springen, zie je ze vaak verstijven voor een hindernis en dan worden ze geport en springen ze er uit angst overheen. Lijkt me nou niet een leuke bezigheid voor baasje en konijn...

moet je maar eens kijken bij filmpjes van kaninhop, vaak verstijven ze voor een hindernis...

die van mij gaan met clickertraining meestal vloeiend door (ja, of ze hebben geen zin :P.)

geduld moet je inderdaad aan werken, want af en toe kan het nogal frustrerend zijn...

loop dan gewoon even weg en ga later verder:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel leuk:).

Ik heb vanmiddag even filmpjes gemaakt, helaas was de batterij leeg dus ik heb ze niet allemaal kunnen filmen en ook niet echt goed..

(ik moest met een target + clicker en een fotocamera rondlopen haha)

Eerst Simba, dit is niet z'n beste move, hij kon even hoog als Mokka maar was vandaag niet echt in een goede bui :P.

>http://www.youtube.com/watch?v=fKDU6yMdxUw

En dan de nieuweling (heb nog geen naam voor haar bedacht..)

Ze pikt het erg snel op en kan al even hoog als Mokka, alleen ook zij had daar vandaag geen zin in :P.

>http://www.youtube.com/watch?v=ssJ9iaWhm6U

En dan als laatste Mokka, zij is de echte pro, ik had eerst een groter parcour maar dat moet ik maar weer even opzetten..

>http://www.youtube.com/watch?v=Uqyo_yPhyMs

Felix moet dus nog komen, hij is een beetje.. tja wat moet je er van maken:P, hij vind het soms leuk om door de hindernis te springen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Ik ben ook met hoppen bezig, najaaa Lizzy dan, superleuk ook al is Lizzy nog heel jong ze vind t hartstikke leuk en leert heel snel.

Heb ook nog een leuk nieuwtje hierover te vertellen maar eerst nog even zekerheid krijgen, morgen weet ik meer en zal ik er een eigen topic over maken. Leuke filmpjes trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .