wupsie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 helemaal hip iris! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Waar improvisatie allemaal niet goed voor is: je eet hamburgers met friet en je maakt een hambokonijn! Tis stiekem wel een schatje, toch? De ogen zijn een beetje donker, maar als je goed kijkt zie je ze zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 dus er zijn 2 inzenders dollie en..? ow dan wordt de uitslag spannend:pleuke kalender, en leuke cakejes dollie, jammer dat je geen close-up hebt van het nijnenhoofdje cakeje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 ow sorry 3 inzendingen hahah lekker friet op kerstavond:p hadden wij vorig jaar ook:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 ow sorry 3 inzendingen hahah lekker friet op kerstavond:p hadden wij vorig jaar ook:p Wie is de derde dan? En het zijn allemaal nijnenhoofden cakejes :rofl: (nou ja die onderop niet want niet iedereen lust glazuur hier) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 @@ dollie, ja sorry nu zie ik het, om het goed te maken... ik heb eigenlijk een bril nodig, maar had deze niet op... en ik heb een minilaptopje.. maar nee 2 inzendingen ik las verkeerd evee poste dit; Jammer dat niemand iets heeft ingezonden... zijn er nog wel mensen van plan om iets te bakken??Dan gaat de prijs gewoon naar de eerste inzender had niet goed gelezen... ow maar dan weet ik wie er een kalender krijgen haha:p hmm wij eten allemaal hapjes kan er denk ik niks van bakken.... misschien kan ik jip in een cakeschaal doen en er wat eieren bij leggen en wat meel.........nee grapje:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stampertje-lover Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Waar improvisatie allemaal niet goed voor is: je eet hamburgers met friet en je maakt een hambokonijn! Tis stiekem wel een schatje, toch? De ogen zijn een beetje donker, maar als je goed kijkt zie je ze zitten. mmmh ziet er lkkr uit krijg der spontaan honger van:rofl:,, en heb een anderhalf uurtje geleden ofzo gegeten haha:P die cakjes zien er ook heerlijk uit,, ik denk dat ik er 1 nii gezien heb....want las dat er al 3 zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 De kalender gaat inderdaad naar Dollie met haar konijnen-cakjes! haha Leuk gedaan, zeker omdat het zo last minute nog was!PB je me je adres nog door? Dan komt de kalender jouw kant op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Leuk ik zal mijn adres PB'en :yes: samen met de nominaties voor de awards want die ben ik ook helemaal vergeten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Gefeliciteerd Dollie je cake-jes zien er heerlijk uit:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Ik was het eerlijk gezegd ook vergeten. Ik was vast van plan zandkoekjes in de vorm van Nijntje te maken, had zelfs gekleurde glazuur en al om te versieren, maar na de eerste poging, die vreselijk mislukt was, had ik er even geen zin meer in. En nu is het dus te laat, glad vergeten. Gefeliciteerd Dollie, veel plezier van je kalender. :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 dollie gefeliciteerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Bedankt Ze smaken ook erg goed :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Ik upload vanavond de foto! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kareltje Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Gefeliciteerd Dollie.Je konijnencakejes zien er erg leuk en lekker uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 Gefeliciteerd Dollie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 van harte Dollie,Veel te laat maar toch even nog showen. De taart van Gertie. Ze is al vanaf donderdag bezig heb te posten hier.Onze Bearke en Driekus staan op de taart. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 wojoo die is echt moooi!!waarom is die niet eerder ingezonden!!!er waren toch 2 kalenders te vergeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 Ah die is toch veel mooier dan mijn cakejes!! Vind dat de kalender naar Gertie moet hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 Nee ben je gek. De inzending is te laat. Je hebt het helemaal verdient. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten