Ga naar inhoud

Winterwedstrijd: Maak je eigen Bunnybunch baksel!!!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

@@ dollie, ja sorry nu zie ik het, om het goed te maken... ik heb eigenlijk een bril nodig, maar had deze niet op... en ik heb een minilaptopje..:P

maar nee 2 inzendingen ik las verkeerd evee poste dit;

Jammer dat niemand iets heeft ingezonden... zijn er nog wel mensen van plan om iets te bakken??

Dan gaat de prijs gewoon naar de eerste inzender ;)

had niet goed gelezen... ow maar dan weet ik wie er een kalender krijgen haha:p

hmm wij eten allemaal hapjes kan er denk ik niks van bakken....

misschien kan ik jip in een cakeschaal doen en er wat eieren bij leggen en wat meel.........

nee grapje:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar improvisatie allemaal niet goed voor is: je eet hamburgers met friet en je maakt een hambokonijn! Tis stiekem wel een schatje, toch?

foto%20%283%29.jpg

De ogen zijn een beetje donker, maar als je goed kijkt zie je ze zitten.

mmmh ziet er lkkr uit

krijg der spontaan honger van:rofl:,, en heb een anderhalf uurtje geleden ofzo gegeten haha:P

die cakjes zien er ook heerlijk uit,, ik denk dat ik er 1 nii gezien heb....want las dat er al 3 zijn :P:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was het eerlijk gezegd ook vergeten. :$

Ik was vast van plan zandkoekjes in de vorm van Nijntje te maken, had zelfs gekleurde glazuur en al om te versieren,

maar na de eerste poging, die vreselijk mislukt was, had ik er even geen zin meer in. En nu is het dus te laat, glad vergeten.

Gefeliciteerd Dollie, veel plezier van je kalender. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .