Evee Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Het eind van het jaar komt weer in zicht! Ook dit jaar houden we weer heel traditioneel een wedstrijd! Dit jaar mogen jullie allemaal de keuken in!Wie maakt het leukste bunnybunch- of konijnenbaksel? Ben jij een geweldige konijnenkeutel-pepernoten-bakker of maak jij de mooiste cupcakes of taarten die er zijn? Of wie weet ben je meer van het creatief met marsepein of een geweldige konijnenkoekenbakker!... alles mag, als het maar eetbaar is! Stuur voor 24 december een foto van jouw baksel op! Dat kan gewoon in dit topic, of als dat niet lukt mag het ook per email naar info@bunnybunch.nl (wel even in het onderwerp zetten "winterwedstrijd").Met de kerstdagen maken we de twee winnaars bekend! Er zijn dit jaar weer twee hele leuke konijnenkalenders te winnen! (foto volgt nog) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 oh! superleuk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doortje9 Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Ik ben zelf niet zo'n koker, maar ben benieuwd naar de baksels van anderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosalie en Tinus Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Leuk! Ik ga meedoen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Garfield Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 wat leuk!Alleen is het me weleens gebeurt dat ik mijn baksels in de magnetron gooide ipv in de oven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Clauuxx91 Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 wat leuk alleen ben niet zo'n goede kok:Pwat leuk!Alleen is het me weleens gebeurt dat ik mijn baksels in de magnetron gooide ipv in de oven haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 wat leuk!Alleen is het me weleens gebeurt dat ik mijn baksels in de magnetron gooide ipv in de oven ik zie onze winnaar :rofl: ik ga ook iets leuks proberen te verzinnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 haha niks voor mij, dan wordt het 'beste' aangebakken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Het gaat om de foto's van de baksels hè, of het lekker is kunnen we alleen met een foto niet beoordelen;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 2 december 2010 Delen Geplaatst: 2 december 2010 Dat ga ik jullie niet aandoen, of meer mezelf! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metaveldkamp Geplaatst: 4 december 2010 Delen Geplaatst: 4 december 2010 Ohhh leuk leuk leuk:bounce:...Ik ben pas sinds kort aan t bakken en vind t helemaal geweldig... Kijken of ik t voor elkaar krijg om iets leuks in elkaar te draaien...Ik kan heerlijke chocolademousse maken maar dat staat niet zo leuk op een foto..zo'n bakje bruine "smurrie"..hahaha..:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mafdaf Geplaatst: 6 december 2010 Delen Geplaatst: 6 december 2010 Maak je toch iets van witte choco? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 6 december 2010 Delen Geplaatst: 6 december 2010 Ohhh leuk leuk leuk:bounce:...Ik ben pas sinds kort aan t bakken en vind t helemaal geweldig... Kijken of ik t voor elkaar krijg om iets leuks in elkaar te draaien...Ik kan heerlijke chocolademousse maken maar dat staat niet zo leuk op een foto..zo'n bakje bruine "smurrie"..hahaha..:mdr:Hmm, chocolademousse! Gebruik je fantasie, dan is er volgens mij best iets konijnigs van chocomousse te maken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 is het iets dat voor ons of voor de konijnen eetbaar moet zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 In principe voor de baasjes, het gaat ook om "baksels" natuurlijk. Maar als jij iets origineels kan bakken voor je konijnen mag dat ook hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 11 december 2010 Delen Geplaatst: 11 december 2010 in het hotel waar wij volgend jaar op vakantie gaan,turkije side,deze taarten waren ter gelegenheid van pasen. nou misschien hebben jullie nu inspiratie mn moeder zei al dat ze bij dit hotel echt aan mij dachten:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Wow! Die zijn mooi zeg! Zal zeker helpen ter inspiratie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Jammer dat niemand iets heeft ingezonden... zijn er nog wel mensen van plan om iets te bakken??Dan gaat de prijs gewoon naar de eerste inzender Dit is overigens de prijs, een Rabbits Rule kalender 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Ohw ik ben het straal vergeten.. Even kijken of we nog wat in huis hebben! Heb wel (foto's van) konijnenbaksels trouwens, maar dat telt niet hè, moet wel speciaal zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Ze staan in de oven hoor! Even de hond uit laten zo en dan aan het versieren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 hahaha ik wacht vol spanning af! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Niemand anders die nog wat wil proberen? Mijn poging is een beetje triest :rofl: maar ga 'm evengoed even op foto zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Ai, ik had de datum niet goed gelezen, ik had het plan met de chocoladefondue iets te maken, maar helaas pindakaas. Ik doe een poging het nog voor vanavond twaalf uur iets in te zenden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Nou, komt ie hoor.. Tromgeroffel.. Konijnencakejes in kerststijl :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten