Ga naar inhoud

Winterwedstrijd: Maak je eigen Bunnybunch baksel!!!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Het eind van het jaar komt weer in zicht! Ook dit jaar houden we weer heel traditioneel een wedstrijd!

Dit jaar mogen jullie allemaal de keuken in!

Wie maakt het leukste bunnybunch- of konijnenbaksel? Ben jij een geweldige konijnenkeutel-pepernoten-bakker of maak jij de mooiste cupcakes of taarten die er zijn? Of wie weet ben je meer van het creatief met marsepein of een geweldige konijnenkoekenbakker!... alles mag, als het maar eetbaar is!

Stuur voor 24 december een foto van jouw baksel op! Dat kan gewoon in dit topic, of als dat niet lukt mag het ook per email naar info@bunnybunch.nl (wel even in het onderwerp zetten "winterwedstrijd").

Met de kerstdagen maken we de twee winnaars bekend! Er zijn dit jaar weer twee hele leuke konijnenkalenders te winnen! (foto volgt nog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh leuk leuk leuk:bounce:...Ik ben pas sinds kort aan t bakken en vind t helemaal geweldig... Kijken of ik t voor elkaar krijg om iets leuks in elkaar te draaien...Ik kan heerlijke chocolademousse maken maar dat staat niet zo leuk op een foto..zo'n bakje bruine "smurrie"..hahaha..:mdr:

Hmm, chocolademousse! :) Gebruik je fantasie, dan is er volgens mij best iets konijnigs van chocomousse te maken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .