Ga naar inhoud

Bugsje weer pus


Bunny06

Aanbevolen berichten

Inmiddels ben ik gestopt met duplociline spuitjes, om de dag max. dosis omdat ondanks dat, het pus weer eruit liep.

Sinds dit weekend ben ik aan het spoelen, 1x per dag en er kwam erg veel weer uit.

Ik merk aan Bugs wanneer er een prop pus uitkomt omdat hij dan even tegenwerkt.

Na het spoelen doe ik nu manuka honing 550+ erin om te kijken of dit zal werken.

Ik weet niet welke kant dit op gaat maar het was al geen leuke tijd voor Bugs en ik denk dat zijn toekomst er ook niet erg rozekleurig uitziet..

Ik zal Frank Verstappen nog even contacteren deze week en kijken wat hij vind.

Ik weet niet of ik Bugs namelijk nog een keer laat opereren als dit nodig is.

Hij is in een half jaar tijd al een paar keer onder narcose geweest, 2x operatie en 1x ct scan en daarnaast is hij meerdere keren met rontgenstralen in contact gekomen en dit doet een klein diertje natuurlijk ook niet goed als het allemaal zo snel op elkaar volgt.

Maar ik zie wel hoe het loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog een bloedonderzoek?

Uit pusonderzoek kwam niks omdat er niks te vinden was in het pus wat opgestuurd was.

Vandaag heb ik gehoord dat je met bloedonderzoek ook bacterien kan zien maar ik weet niet of ze dan ook via die weg kunnen ontdekken om wat voor bacterie het gaat bij Bugs. Of dat de bacterien alleen in het pus zitten en niet in het bloed. Lijkt mij eigenlijk ook niet als ik dit zo typ. Als er bacterien in het bloed zou zitten, was Bugs er erger aan toe denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .