Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Dankje! Dat is een compliment op zich dat ik van jou een compliment krijgt over Bommel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ja zeker weten. Maar Bommel is natuurlijk ook niet zomaar een konijn, het feit dat hij Bommel heet maakt hem al speciaal natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Zeker weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik heb in mijn fotoalbum een map met de konijnen in de sneeuw, voor een kleine blik in je toekomst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Mooie foto's! Ze lijken niet zo'n hele dikke vacht te krijgen in de winter of lijkt dat maar zo? Is natuurlijk ook lastig te zien op een foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ze hebben een dikkere vacht maar ze poffen hem niet echt op, zeker niet als ze druk bezig zijn.De vacht is veel vaster en voller dat je voornamelijk voelt als je je vingers er doorheen haalt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Oké, nou ik zal het volgende winter allemaal gaan meemaken als alles goed verloopt hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Vast, geniet vooral tot die tijd van die kleine deugniet binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Deugniet, zeg dat wel.Ik was hem net kwijt, ik kreeg de schrik van mn leven. Ik hoorde hem ook nergens meer, ik dacht dadelijk ligt hij ergens dood met zn gekke sprongen. Was hij de trap op naar boven gegaan! Dat heb ik hier nog nooit een konijn zien doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Deugniet, zeg dat wel.Ik was hem net kwijt, ik kreeg de schrik van mn leven. Ik hoorde hem ook nergens meer, ik dacht dadelijk ligt hij ergens dood met zn gekke sprongen. Was hij de trap op naar boven gegaan! Dat heb ik hier nog nooit een konijn zien doen. Haha, een echte batteraaf. Toen ik nog in Limburg woonde, in een huis, gingen Zwartje en Bruintje ook steeds de trap op en af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vriendje en Maatje Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 wat een lieffie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Deugniet, zeg dat wel.Ik was hem net kwijt, ik kreeg de schrik van mn leven. Ik hoorde hem ook nergens meer, ik dacht dadelijk ligt hij ergens dood met zn gekke sprongen. Was hij de trap op naar boven gegaan! Dat heb ik hier nog nooit een konijn zien doen.Haha, wat een boefje! Kan me voorstellen dat je je dan helemaal suf zoekt, dat verwacht je inderdaad niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 27 december 2010 Delen Geplaatst: 27 december 2010 Ooooooooooooooh wat is ie mooi!!!!Wij hadden er twee en hebben er nu nog 1.Veel plezier vane n met hem!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.