michaela23 Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Jaaaaaaaaaaaa Dommel. Vond ik vroeger erg leuk om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kareltje Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Help ik ben verliefd,wat een koppie*smelt* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Clauuxx91 Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 wat een schatje!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Mooierd! En dezelfde kleur als de hond van mijn ouders, haha! Echt een plaatje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Ik zal morgen nog eens kijken of ik wat foto's kan maken, kijken of hij dan wel stil wil zitten. Misschien dat het met een plakje wortel lukt haha.Wat een spammers hier met al die Bommel/Dommel plaatjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Ik zal morgen nog eens kijken of ik wat foto's kan maken, kijken of hij dan wel stil wil zitten. Misschien dat het met een plakje wortel lukt haha.Wat een spammers hier met al die Bommel/Dommel plaatjes We moeten natuurlijk wel de feiten goed hebben Maar foto's, jeeej Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 Hij wil echt niet stil zitten zelfs met witlof gaat hij er van door haha. Straks nog eens een poging wagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 kleine bommel wil niet stilzitten...? haha nou een raar konijn is t iig niet:mdr: ben benieuwd naar de volgende foto's!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Garfield Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Ik vidn thrianta konijnen er zo leuk uitzienEn wat een schatje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Choco en Nijntje Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Wat een schatje !!! Mijn 2 Thrianta dames zouden hem wel zien zitten ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Nog een paar nieuwe foto's kunnen maken, maar het viel niet mee aangezien hij niet stil wou zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 Wat is het toch een knapperd! Vooral die tweede foto is erg leuk, met z'n pootjes zo naar voren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 ahhh wat een mooi ventje is ie nou al gegroeid of ligt dat aan mij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Toen hij net hier was had ik mn nieuwe weegschaal nog niet, dus ik weet niet precies hoeveel hij is aangekomen. Maar de laatste 2 weken 100 gram. Ik heb uitgerekend dat hij 100 gr per week moet groeien zodat hij met 6 maanden op zijn 2,5 kg zit. Dus hij krijgt af en toe wat extra biks en ik ben aan het opbouwen met groenten. Hij krijgt nu een voerbakje vol groenten. Hij wordt 2 keer per week gewogen zodat ik het goed in de gaten kan houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Wat is het toch een knapperd! Vooral die tweede foto is erg leuk, met z'n pootjes zo naar voren! Dat is de oud papier doos. Het is echt een ondernemend en nieuwsgierig ventje, hij gaat over al kijken en over opspringen of inkruipen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 ah had ik het dus toch goed, hij ziet er ook zo ondeugend uit;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 die witte randjes onder ze voet zijn grappig!! net of ie slippers aan heeft haha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
twietje Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 Prachtigg beestje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Wat een sjiekerd is het ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Wordt een knappe vent hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 die witte randjes onder ze voet zijn grappig!! net of ie slippers aan heeft haha! Het is niet helemaal wit maar licht oranje en hij heeft het inderdaad alleen onder zn voeten. Als je goed kijkt heeft hij ook zo'n randje om zn ogen:love: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Wat zijn het toch schattige beestjes, als ik naar die bolle toetjes van de mijne nu kijk is het soms moeilijk voor te stellen dat ze er eerst ook zo uitzagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pup Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ach wat een snoepie!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 En rammen krijgen ook nog een bredere kop, hoewel ik me er nu niks bij voor kan stellen als ik hem zie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Och Amanda, wat is hij al gegroeid. Je weet hoe ik over dit ras denk, maar hij is wel mooi hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.