Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Foto's van mijn nieuwe konijnenvriendje Bommel, een thrianta ram. Hij is 10,5 week oud en ik heb hem gister bij de fokker opgehaald.Even lief en ondeugend kijken voor het vrouwtjeNu al een charmeurOnschuldig kijkenAlles ontdekken en uitproberenSnuffelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2010 En de eerste binkies zijn ook al waargenomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stéphanie87 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een schatje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 ahhhhh wat een oortjes!! en dat koppie!! echt een leukerd veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken? haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een geweldige foto's! En leuk, dat filmpje! Wat is hij lekker nieuwsgierig.Wat een prachtig diertje, wat een schatje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 en dat moet in t voorjaar naar buiten:whistle2: dan wordt t wel stil weer binnen :yes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2010 Ja ik denk dat ik dat wel heel moeilijk ga vinden om hem naar buiten de doen Hij is echt ontzettend leuk en heel nieuwsgierig. En dat koppie is echt onweerstaanbaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een schatje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Ahhhhhhhh Wat een schatje is die kleine Bommel toch zeg.En wat een mooie naam heeft hij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daniellespring Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wow wat een leukerd!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2010 Ja ik heb al veel reacties gehad dat mensen het een leuke naam vinden en dat terwijl ik hem niet zelf heb bedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chan Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een mooie nijn zeg! En zo schattig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een vrolijk ventje :yes:Die voelt zich al helemaal thuis :mdr:Echt een knapperd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2010 Het is dat Bommel al roodoranje is anders had hij vast rode blosjes gekregen van al die complimenten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saskia V Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 het is n schatje hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Ah wat een mooi konijntje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bench Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Is dat een groot ras? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 @ Bente: Middelgroot, zo'n 3 kg denk ik? En wat heeft ie een héérlijk koppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 ik had bommel al op school gezien, vriendin van mij vond het ook echt een schatjeoohh ik wil later ook zon konijn zon mooi ras,vraag me alleen af even offtopic hoe doen ze dat tatoeren?en het is zon knapperd:love:wie heeft de naam bedacht dan ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 wat een prachtig konijn. Blijf het ook een prachtig ras vinden inderdaad middelgroot 2,5 tot 3 kg. Vind de bouw erg mooi en de koppies ze kijken altijd zo heerlijk ondeugend.Bommeltjes is echt super sjiek! Alle voorpret en eht wachten meer dan waard zo te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Gefeliciteerd met de komst van Bommel. Wat een prachtige ogen heeft hij! *valt van haar stoel vanwege een overdosis schattigheid :surprised:* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een schatje! mooie kleur ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2010 Ideaal gewicht is rond de 2,5 kg.Emilyrose heeft de naam gedacht Ik heb nu avonddienst tot 23 u, kan niet wachten tot ik thuis ben en weer even kan kijken bij mn mennneke. Trouwens dat rijden naar Hoorn viel ook nog niet mee, hier in limburg kennen ze geen 3,4, en 5-baans autosnelwegen :he: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Emilyrose niet eens hoor. Manlief heeft de naam bedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Wat een mooi konijntje, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.