Ga naar inhoud

muggen!


Bumper84

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik ben deze nacht bestookt door 6 muggen (die nu allemaal dood zijn hahah, sorry maar ze moeten ook altijd mij hebben) en nu wilde ik spul tegen de muggen kopen. Nu heb ik een studio dus mijn konijn heeft zijn hok in dezelfde ruimte als waar ik slaap. Nu was mijn vraag of het schadelijk is voor mijn konijn als ik een elektrische antimug ding in het stopcontact doe. Het is van het merk Vapona. Ik wete niet of het een domme vraag is maar ik wil mn konijn niks schadelijks aan doen.

Daarnaast heb ik ook de vraag of muggen zowiezo schadelijk/vervelend voor konijnen zijn en wat ik er tegen kan doen?

Ik vind muggen heel irritant en ik kan me voorstellen dat Bumper het ook niet fijn vindt als er steeds iets bij zn oren zit te zoemen.

Alvast bedankt voor het advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi si wel een leuk ideetje. Heb er al over zitten nadenken voor de grap.

er staat op de doos dat het product werkt op een basis van antuurlijke ingredienten. Vaponatural is speciaal ontwikkeld om op een natuurlijke manier insectenproblemen te verminderen. het werkt op basis van natuurlijke citrolnellea extracten. Ik gebruikte hem al voordat ik mn konijn had, en nooit last gehad.

hahah ik kan in iedergeval geen muskietennet hebben, ik heb een tweepersoonshoogslaper en ik heb al weinig ruimte tussen het plafond en het bed. Een net kan gewoon niet opgehangen. maar het was een goede tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een spul die helpt om vliegen van je huis weg te houden en ook spinnen. Ik had die gebruikt toen al mijn dieren boven waren en spoot ik beneden alle kozijnen met dat spul en ik heb als ik eerlijk mag zijn al meer dan 2 weken geen vlieg binnen gehad gelukkig.

Als ik spuit dan spuit ik later op de dag zodat de katten van de buren ook binnen zijn. Ik gebruik het absoluut NIET waar mijn dieren bij zijn maar vnd het een TOP spul !!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

je zou kunnen kijken of zon klamboe voor over een kinderwagen zou passen over je hok die zijn niet zo groot

verder wist ik eigenlijk niet dat die dingen schadelijk waren die dingen voor in het stopcontact want het is op basis van citronella en je mag het ook voor babys gebruiken....

je zou voor je konijntje anders een klamboe kunnen kopen maar als je hem geent hebt is dat lijkt mij voldoende en voor jezelf insectenspray kopen als je dan slim bent koop je er een met deet erin en die een paar uur beschermt ik weet dat jaico hele goede heeft en je hebt nog veel meer soorten als je maar zorgt dat er deet inzit

en anders als dat niet lukt trek een spinnenpak aan daar zijn ze bang voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden vorig jaar zo'n blauwe lamp gekocht. Die geeft niet al te veel licht, en we hadden die op onze slaapkamer gezet. Nou dat helpt echt perfect, ze vliegen er zo in! Dus je hebt geen last van schadelijke luchtjes ofzo, en zowel jij als je konijn zijn dan goed beschermd tegen de muggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .