Ga naar inhoud

Nieuw konijn, van buiten naar binnen?

Amatjuh
 Delen

Aanbevolen berichten

Alleen ;)

Ik ga vanuit mn werk want dat is korter dan vanuit thuis. Als ik eerst naar huis moet is weer 35 min heen en terug.

Ach radio aan, boterhammetjes mee. Komt helemaal goed. En op de terugweg ben ik zo blij dat ik hem heb dat ik de tijd vast vergeet haha.

Daarbij is het ook best wel moeilijk om iemand zo ver te krijgen om 2 uur heen en 2 uur terug in de auto te zitten voor een konijn. Want die kun je toch ook wel dichterbij kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben net thuis. Lekker file op de heenweg, was ik een dik half uur later dan afgesproken. Echt een leuke man die fokker, ben in totaal 3 kwartier daar geweest. Eerst alle konijnen van hem bekeken en geaaid natuurlijk. Wat een geweldig ras, ze zijn allemaal zo lief en willen geaaid worden. Toen moest ik gaan kiezen. Ik mocht ook nog uit alle 3 de rammen kiezen want het maakte te fokker niet zo veel uit welke ram hij overhield. Dat maakte het dus nog moeilijker, ik vond ze alle 3 erg leuk. Dan neem je ze toch alle 3 mee zei de fokker haha, mn vriend ziet me aankomen.. ;) Ze waren alle 3 heel nieuwsgierig, net kleine kinderen alles doen wat niet mag en alles ontdekken. Dan maar naar de kopjes kijken welke me het meeste aanspreekt en een keuze gemaakt. Daarna nog even koffie gedronken met de fokker en zn vrouw en toen weer op de terugreis.

Bommel begon meteen hooi te eten in de reisbox. Eenmaal thuis was hij toch een stuk stiller ;) Hij is nu zijn nieuwe verblijf aan het verkennen.

Morgen komen er foto's, ik laat hem nu nog even wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .