Ga naar inhoud

Verzorging van konijnen tijdens een kleindiershow

Amatjuh
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik wil volgend jaar naar een engelse show een weekend....daar hebben konijnen knuffels in de tt kooien lol en allemaal rossetten.

De keuring daar is meer zoals dolly zei op uiterlijk gericht. Ze zetten er 10 naast elkaar en steeds worden er dieren weg genomen zo blijft enkel de beste mooiste over. Meerdere keurmeesters beoordelen daar aan een tafel.

dat is denk ik ook als fokker zijnde wel leuk om eens te doen. Anders als waar je hier oplet bij fokdieren.

sjiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Saf je wil niet weten wat ik voor rel onder de fokkers heb veroorzaakt toen ik Bondskampioen werd!!!

Mijn konijn had zijn speelbal verdiend en die kreeg ie!!! Haha de fokkers hoor je er nu nog over....een konijn in een tt kooi met zijn speel

bal. De meeste fokkers van mijn club deden er al 5 jaar over voordat ze acsepteerden dat ik rammen liet helpen....Stonden in het begin dat ik zei die ballen gaan er af met 2 geknepen benen voor mij haha ( liever zo dan een klap in je n..)

Dus Engeland lijkt mij een verademing! Als ik ga zal ik dat natuurlijk uitgebreid laten zien hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zullen nog even geduld moeten hebben met de foto's.

Ben pas net thuis gekomen en nog druk aan het werk om alle prijzen op een rij te zetten ect ect ect.

Tja letterlijk van sochtends vroeg tot savonds laat werk.

Was er vanochtend om 8.00 uur en ging naar huis om 23.15 uur

Ik ben benieuwd.

Maar heb geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Schijndel heb ik het vandaag weer erg naar mijn zin gehad. Tamara en ik hebben elkaar leren kennen en ze word lid bij onze vereniging (gezellig :D).

Ik werd voor volgend jaar alvast gevraagd als fotograaf voor de oorkonde's en voor de website (dit jaar had ik ook de foto's voor cavia's en konijnen oorkonde gemaakt). En dat alleen maar omdat ik bij de keuring binnen ben gelopen (was niet toegestaan) en foto's aan het maken was.... Moest toen ook nog schrijven bij de konijnen, omdat de schrijver het niet meer vol kon houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .