Saf Geplaatst: 9 november 2010 Delen Geplaatst: 9 november 2010 Ik wil volgend jaar naar een engelse show een weekend....daar hebben konijnen knuffels in de tt kooien lol en allemaal rossetten.De keuring daar is meer zoals dolly zei op uiterlijk gericht. Ze zetten er 10 naast elkaar en steeds worden er dieren weg genomen zo blijft enkel de beste mooiste over. Meerdere keurmeesters beoordelen daar aan een tafel. dat is denk ik ook als fokker zijnde wel leuk om eens te doen. Anders als waar je hier oplet bij fokdieren. sjiek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2010 Delen Geplaatst: 9 november 2010 Saf je wil niet weten wat ik voor rel onder de fokkers heb veroorzaakt toen ik Bondskampioen werd!!!Mijn konijn had zijn speelbal verdiend en die kreeg ie!!! Haha de fokkers hoor je er nu nog over....een konijn in een tt kooi met zijn speel bal. De meeste fokkers van mijn club deden er al 5 jaar over voordat ze acsepteerden dat ik rammen liet helpen....Stonden in het begin dat ik zei die ballen gaan er af met 2 geknepen benen voor mij haha ( liever zo dan een klap in je n..)Dus Engeland lijkt mij een verademing! Als ik ga zal ik dat natuurlijk uitgebreid laten zien hier op het forum! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tamara29 Geplaatst: 9 november 2010 Delen Geplaatst: 9 november 2010 toch leuk dat je na een poos nog steeds van die leuke reacties krijgt/hoord over je konijn.:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marissy Geplaatst: 9 november 2010 Delen Geplaatst: 9 november 2010 ik ga elk jaar naar kleindierenshows bij ranzijn daar vind ik ze er altijd goed uitzien.ze liggen ook altijd relaxt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 10 november 2010 Delen Geplaatst: 10 november 2010 Jullie zullen nog even geduld moeten hebben met de foto's.Ben pas net thuis gekomen en nog druk aan het werk om alle prijzen op een rij te zetten ect ect ect.Tja letterlijk van sochtends vroeg tot savonds laat werk.Was er vanochtend om 8.00 uur en ging naar huis om 23.15 uur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tamara29 Geplaatst: 11 november 2010 Delen Geplaatst: 11 november 2010 Jullie zullen nog even geduld moeten hebben met de foto's.Ben pas net thuis gekomen en nog druk aan het werk om alle prijzen op een rij te zetten ect ect ect.Tja letterlijk van sochtends vroeg tot savonds laat werk.Was er vanochtend om 8.00 uur en ging naar huis om 23.15 uurIk ben benieuwd.Maar heb geduld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 Ontzettend moe, maar alles weer goed overleefd.Volgende week volgen de foto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 In Schijndel heb ik het vandaag weer erg naar mijn zin gehad. Tamara en ik hebben elkaar leren kennen en ze word lid bij onze vereniging (gezellig ).Ik werd voor volgend jaar alvast gevraagd als fotograaf voor de oorkonde's en voor de website (dit jaar had ik ook de foto's voor cavia's en konijnen oorkonde gemaakt). En dat alleen maar omdat ik bij de keuring binnen ben gelopen (was niet toegestaan) en foto's aan het maken was.... Moest toen ook nog schrijven bij de konijnen, omdat de schrijver het niet meer vol kon houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tamara29 Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 ook ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in schijndel.Ik vond het leuk om Kim te leren kennen.En volgend jaar ben ik ook van de partij. En ik vind de konijntjes van Kim helemaal geweldig, super lief en heel mooi.Ik heb echt een toffe dag gehad. Liefs Tamara. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten