Ga naar inhoud

ziek konijn,, erg of niet??


Iloon

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,,

Ik heb een heeel lief konijn.

Maar al een paar weken heeft zij/hij een nat oog.

Voorig jaar hadden we er ook al een spul voor van de dierenwinkel, maar dit hielp niet.

NU heeft hijn weer een nat oog en een snot neus en rond zijn oogleden korsten.

als ik hem/haar dan aai krijg ik ook plakhanden door dat oog!!

Wie weet of dit erg of niet erg is ,, en wat moet ik nu doen??:bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HUH ?!?!?! Dat vind ik echt een rare reden hoor...

Natuurlijk kost een dierenarts wel wat, maar is je konijntje dat niet waard? Sorry dat ik dit zeg, maar ik vind dat wel onzin hoor, als een huisdier ziek is, dan moet je dat de beste zorgen geven, dat ben je verplicht! Je wist toch op voorhand als je een huisdier nam, dat het kon zijn dat je "dokterskosten" moest betalen?!

Hoe oud ben je? Sta je zelf in voor je geld, of ben je afhankelijk van je ouders? Anders moet je echt je ouders vragen om de dierenarts te betalen, want zoals je het beschrijft, klinkt dat echt niet goed en heeft jouw konijn hulp nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen die jij omschrijft kunnen komen door luchtweginfecties, het snot (besmettelijk), ernstige tandproblemen en nog meer andere redenen, maar allemaal dingen waar je voor naar de dierenarts moet! Sterkte bij de dierenarts in ieder geval, ga maar snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor de konijn dat je echt naar de dokter gaat, laat het ons weten want een konijn is heeel erg gevoelig.

Als je vind dat de da duur is moet je geen dieren nemen. Ik was voor mijn muisje 35 euro kwijt, vele zeggen dat ik gek ben omdat een muisje voor 2,50 kost in de dw maar ik heb toch gekozen voor mijn muis, het is een levend iets en daar heb ik zelf voor gekozen en dan krijg je ook kosten erbij.

sterkte en laat het osn weten en zet voortaan AUb je konijn ergens anders neer !!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben vanmiddag een spuitbus met schoon water uit de kraan op mijn konijn's oog gespoten en in de zon laten drogen.

En de korsten zijn weg, het ziet er al een stuk beter uit.

als we dit nu vaker doen is het netjes schoon en is er niets aan de hand!!:bunny:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar kan je niet gewoon naar de DA gaan voor een check up? want misschien heeft ze wel iets en kan je het niet zien aan haar gedrag en uiterlijk en dan ligt ze misschien morgen dood ofzo..Het kan nooit kwaad om een keertje extra naar de dierenarts te gaan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .