Ga naar inhoud

's winters naarbuiten?


mageremelk

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een superlief konijntje van (alweer) 11 jaar, en nou had ik een vraag.

We hebben namelijk niet de ruimte om een hok aan het ren vasttemaken, dus zetten we hem overdag altijd in het buitenren (waarin ook een hokje staat) Maar kunnen we hem 's winters ook buiten zetten? of is dat te koud? en na wat voor temperatuur mag hij niet meer naar buiten omdat het te koud is?

bedankt!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

in zijn hok kan hij beter beschut gaan zitten tegen de koude wind lijkt mij maar verder is buiten is buiten.

dus als hij buiten staat met zijn hok dan is het geen probleem om hem in de winter lekker te laten rennen in zijn ren als hij binnen in huis of een schuur of bijkeuken zou staan dan zou ik het niet meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tamara29 heeft gelijk. Je kan hem rustig laten rennen in de ren. Vind hij vast heerlijk. Voor de bescherming kan je eventueel een kartonnen doos op zijn kop neerzetten met een opening aan de voorkant, zodat hij als hij wil kan schuilen en uit de wind kan zitten. Blijft hij alleen hier zitten, kan je hem weer in zijn hok zitten. Hij wil dan blijkbaar rustig en droog uit de wind zitten. Zijn hok is dan prima. Maar.... laat hem dit zelf bepalen. Persoonlijk zijn mijn konijnen gek op de winter, vooral de sneeuw vinden ze erg interessant en leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .