Ga naar inhoud

een teddy widder vraagje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi ik heb een klein vraagje over teddy widder...

Ik heb dus lieve teddy's waar ik veel zorg en aandacht aan besteed...en borstel ze dus 2 soms wel 3x per week....is ook echt wel nodig want weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar hebben continu "haar in de war" kleine klitten dus...

Gister was ik 1 van mijn teddy's aan het borstelen en kammen...maar ontdekte een klit aan de binnenkant van z;n achterpoot....en durfde niet goed tekammen bang om hem pijn te doen...maar ik ken het natuurlijk ook niet zo laten...hoe doen jullie dat??? knippen jullie het dan weg ofzo of toch proberen zacht los te borstelen...het zit wat dichter bij de huid dus durf ook niet goed weg te knippen....iemand tips???

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het echt een dikke klit is zou ik het toch proberen weg te knippen denk ik, je gaat hem misschien alleen maar pijn doen als je die klit er probeerd uit te kammen. Ik heb 3 teddy dwergen en borstelde ze in het begin ook meerdere malen per week. De laatste tijd worden ze ooit wel een week niet geborsteld ook omdat het niet echt nodig is. Ik zeg niet dta ze nooit klitten hebben maar eigenlijk maar heel zelden en dan zijn het hele kleine die je er zo uit kunt kammen. 1 Van hen heeft 2 dagennadat ie geborsteld was ineens een een echt dikke klit gehad hoe die daar ineens kwam, geen idee maar die heb ik er toen wel uitgknipt. Succes ermee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo dames dank jullie wel voor jullie reactie...(ikke beetje laat druk druk druk;) )

Ik heb nog niks durven doen maar morgen krijgen ze weer een beurt...dus dan zal ik wel proberen weg te knippen dan...

In ieder geval bedankt!

ps: schatjes zijn de widders he..hahaha ben helemaal verliefd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik knip mijn teddy widder ook regelmatig , gewoon omdat ze zo veel haar heeft dat je het hoe goed je ook probeert nooit allemaal goed geborstelt kunt krijgen.

Vooral de buik , onder de nek en onder haar pootjes geef ik een knip /uitdun beurtje eens in de aantal weken. Het grappige is dat je niet echt ziet dat ze geknipt is maar ik heb wel een plastic zak vol met teddy haar hahaha.

Link naar bericht
Delen op andere sites

...jaaa heel herkenbaar....vooral de pootjes....maar heb heel voorzichtig de klik weggeknipt..met trillende handjes haha bang om hem te raken,.1x per week borstelen lijkt te weinig bij mijn widders...vandaar dat ik zeker 2 a hooguit 3x per week borstel...

vaak als ik bezoek krijg en ze zien mijn nijntjes maakt men vaak van die flauwe grappen van je ken het verschil niet zin tussen de voor en achterkant..,.of het zijn net dweilen....lekker flauw maar ik ken niet genoeg van ze krijgen,.! die koppies die je dan s'morgens ziet,.ze weten precies hoelaat ik naar buiten kom om ze eten te geven staan dan al echt naar de deur te kijken en stap ik naar buiten rennen ze supersnel naar de bovenste verdieping voor hun eetbak....nou dan smelt mijn hart!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .