Ga naar inhoud

Met Rose naar de DA...


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik kwam net thuis, zegt mijn broer dat hij de konijnen eten gegeven heeft maar dat Rose niet kwam. Toen ik bij Rose ging kijken zag ik dat haar hoofdje een beetje naar rechts toe hing. Beetje zweven, noemen ze dat geloof ik? Ik heb dus de DA gebeld, pak straks mijn spaarcentjes en dan de bus naar de DA (mams komt later thuis en ik wil niet wachten). Om 14.20 kan ik terecht.

Duimen jullie mee dat het goedkomt? Ik vrees een beetje voor het ergste, E.C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bah, zo liep ik van de week ook, met 11-jarige witje in een doosje met handdoeken, op weg naar de dierenarts. Bedenkend dat ie toch wel ineens heel mager en lusteloos was + een onwijs ontstoken oog, duimend dat het woord "inslapen" absoluut niet zou vallen, hoe dichter ik bij DA kwam ( wandeling van nog geen 10 minuten denk ik ) hoe strakker mijn keel dicht ging zitten. BAH!

Maar het woord inslapen is niet aan de orde gekomen, duimen heeft dus geholpen. En ik ga er vanuit dat het met jouw konijn ook goed komt hoor! ik duim in ieder geval met de rest mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rose zit inmiddels op mijn kamer en moet daar voorlopig ook blijven. Ondanks de reden toch wel gezellig. Helaas was mijn vermoeden juist en heeft ze E.C. De DA was blij met mijn kennis over E.C. (hij hoefde vrijwel niets uit te leggen) en vroeg zich zelfs af of ik soms ook geneeskunde studeerde. Nee, weet ik allemaal door een konijnenforum en wat boeken.

Goed, Rose moet dus vijf weken aan de Panacur en ik behandel Cody en Sage ook mee. Aangezien Rose nu binnen moet blijven denk ik dat ik Cody en Sage aan elkaar ga koppelen - maar daar ga ik later wel over nadenken, first things first. Ik heb met moeite net panacur bij haar naar binnen gekregen, al heb ik ook wat gemorst (maar dat maakt ze braaf zelf schoon). Haar hoofdje hangt wat naar rechts en ze zweeft dus een beetje. Het ziet er wel gek uit moet ik zeggen, al is haar hoofd niet eens zo erg gedraaid. Ze wilde net haar pootje optillen om te wassen, dat gaat niet - dan valt ze bijna om. Dat schept denk ik wel een beetje een beeld van hoe ze er nu bijzit. Ze gaat in ieder geval flink verwend worden komende tijd en hoop dat het dan goedkomt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doet het tot nu toe goed. Af en toe blijft ze wel stilletjes liggen (ikea-kattentunnel en het toilet zijn de twee favoriete plaatsen), maar ze loopt ook gewoon rond. Ze eet steeds kleine beetjes als ik het haar uit mijn hand geef en drinken doet ze uit een spuitje. Uit de bakjes eten en drinken doet ze nu dus niet. Ze wilde net haar gezicht wassen maar dat ging niet met haar twee voorpootjes. Ze is wel zo slim om dan alleen haar linker voorpootje te gebruiken, zodat ze niet omvalt. Zodra ze haar rechterpootje gebruikt, hangt er teveel gewicht naar die kant en kan ze geen evenwicht houden. Slimme meid!

Bedankt voor het duimen, ik hoop ook dat ze er bovenop komt! We zullen het de komende tijd zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .