Ga naar inhoud

En het begint weer van voor af aan....


Bunny06

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk wel maar het kan ook zijn dat het nu klaar is. Maar volgens mij zit er nu een dikkere bobbel sinds de operatie in utrecht. Ze hebben daar wat bot weg moeten halen omdat hij er niet door kon komen. Maar ik hoop dat het hierbij blijft.

Hij werd gisteravond een beetje druk waarna ik hem oppakte en hem mee nam mijn bed is.. Bugs half onder de dekens maar hij werd wel rustig en begon even te slapen.

Denk dat hij dat na een kwartier niks meer aan vond en heb ik hem weer terug gezet.. Echt een lieverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha.. 'de zwangere Magreet'..

Magreet is zelf die info niet kwijt geraakt maar volgens mij de assistentes..

Ik vind Magreet nog steeds super maar achteraf was dus de operatie niet nodig.. Ik ben heel blij voor haar hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ze kan op dit moment gewoon geen konijnen opereren vanwege haar zwangerschap.

En dat komt voor mij niet zo goed uit.

Maar in Beilen zit ook een hele goeie (Anne) voor konijnen/cavia's.

En vanaf maandag komt daar ook iemand (Anouk) te werken die Magreet dus ook een hele goeie vind met konijnen/knaagdieren.

Ik laat het nu gewoon allemaal over mij heen komen.

En zonet had ik Witje even los gelaten en die liep dus naar Bugs die bij het tralies stond.. Ze snuffelden wat aan elkaar..

Maar die 3 gaat nooit goed samen.. Bunny is het probleem. Maar het zou wel erg mooi zijn als ze samen kunnen zitten. Dan hoeft Bugs niet zolang alleen te zitten en er kan altijd nog een vriendin voor hem bij als ik uit huis ga.. Maar ik moet gewoon realistisch zijn en ze gewoon gescheiden laten.. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat een verhaal weer. Lastig zeg. Maar wel goed dat hij niet geopereerd hoefde te worden. Nu maar gewoon lekker laten zoals die is toch? Nu even dat onderzoek afwachten van die bacterieën. Bunny hoeft niet alleen het probleem te zijn hoor... ik heb gemerkt met die vier van mij toen ik aan het koppelen was dat ze in aanwezigheid van 1 dominant konijn erg rustig en lief zijn, maar zodra die weg is het duiveltje bij hun naar boven kan komen. Hihi. Het zou maar zo kunnen dat in witje ook wel een dominantje schuilt, maar dat die onderdrukt wordt doordat Bunny aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pus uitslag was negatief.. Er waren geen bacterien gevonden waardoor het eigenlijk voor niks is opgestuurd.

Je moet een bacterie hebben om je medicatie erop af te stemmen.

En omdat bacterien heel moeilijk te vinden zijn in pus, was het voor mij ook maar wat gokken, wat ik zou laten opsturen.

Meestal zit het aan de buitenkant maar ze vonden niks in de korst met wat pus en de pus die ik via een braunule opgezogen had.

Maar het is eigenlijk sinds vorige week woensdag heel rustig.. Ik heb geen pus meer gezien terwijl het vorige week maandag/dinsdag nog wel eruit kwam. Het is nu dus 1,5 week weer 'stil'.. Misschien komt het ook wel doordat ik nu het max. geef van Duplociline.

In plaats van 0,2ml om de dag geef ik sinds 2/3 week 0,5ml om de dag.

Ik hoop dat het aanslaat en de ontsteking verdwijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net een mailtje gehad van WP.

Dit zei hij onder andere:

'Wil je mij op de hoogte houden hoe het gaat met je konijn, zeker ben ik benieuwd naar of het abces af te remmen blijft. ik zou doorgaan, nog een paar maanden met de duplocilline dit kan geen kwaad, ik heb konijnen meer dan 1,5 jaar erop gehad.

Wonderlijk dat de pus wegblijft, ergens zit de bron, mara je komt niet of zeer moeilijk ter plekke, de bacterien zitten in de schedel op een moeilijk bereikbare plaats is mijn idee.

Sterkte en dat je maar lang van je konijn mag genieten.'

Ik hoop ook dat het rustig blijft en ik zal Bugs duplo blijven geven en hoop dat ik nog heeeeel lang van hem mag genieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas komt er weer pus uit!..

Ik merk wel dat hij de laatste tijd wat prikkelbaarder is.. Hij gromt vaak als ik in zijn ren kom (als ik eten geef of hok schoonmaak e.d.) maar misschien doet hij dat ook omdat hij telkens verwacht dat ik hem weer een prik moet geven e.d. Maar misschien doet hij het ook omdat hij Bunny na aapt. Bunny gromt ook vaak maar dat doet ze als Witje weer achter haar aan rent.

Of omdat hij gewoon pijn heeft aan zijn gezicht.

Kon hij maar praten. Moet ik het gewoon zo laten? Dat hij en ik hiermee moeten leren leven en dat er gewoon pus uit blijft komen en ik het schoon moet houden?

Ik hoop dat ik hem deze week nog meer ruimte kan geven want ik heb nu eindelijk de laatste aquarium leeg en ik zit alleen nog te twijfelen waar ik met de slakjes en tubifex heen moet.. Ik wil niks dood maken dus het aquarium draait nog gewoon met alleen slakjes en tubifex en andere beestjes die uit het niks ontstaan zijn..

Dan hoop ik met wat heen en weer geschuif hem nog 1,5 meter extra kan geven in de lengte. Dan heeft hij iets van 3,5m x 1,5m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .