Spring naar bijdragen
freyja

roborovski en hybride dwerghamster

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb pas een "rusbelli" dwerghamster (hybride) en al een tijd een roborovski dwerghamster. Ik zou ze graag koppelen. De kooi van m'n rusje is héél groot en ik heb daarin drie drinkflesjes, twee etensbakjes, twee radjes, twee huisjes en drie verdiepen. Ook een hoop speelgoed. Ik heb m'n robo al bij m'n rusje gezet en het enige wat m'n robo deed was dreigen en achtervolgen waarna m'n rusje piepte. Voor de rest gingen ze ieder hun eigen gang. Wat denken jullie? Doorzetten of stoppen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou dat niet doen!!!!

Hamsters verdragen alleen soortgenoten en vaak verdragen ze die al niet! Ik zou dus zeker stoppen met koppelen, ik denk dat je vroeg of laat 1 van de 2 half aangegeten in de kooi zal vinden als je het doorzet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha nee het is juist goed om het op verschillende plaatsen te vragen :)

Ik ben zelf ook lid van meerdere fora, ik ben lid van een dierenforum, kattenforum, een nederlands en een engels konijnenforum een hamsterforum en dan heb ik dit forum nog :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hemm, Evee, van dat dierenforum ben ik ook lid, heb je daar al gezien! En dat nederlands hamsterforum is dat toevallig dehamster.nl? Ben ik lid van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt!

Ik post er op het moment alleen erg weinig, het gaat namelijk erg goed met mijn hamsters en ik heb verder niet veel te vragen daar, ik lees nog wel regelmatig mee :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .