Spring naar bijdragen
De-Lionlopjes-gek

Kater heeft FeLV(leukemie)

Recommended Posts

tijd niet geweest hier, druk druk.

Maar ik hoop dat hier mensen zitten die misschien ervaring hebben met katten met FeLV.

Sinds een paar dagen gaat het hard achteruit met mn lieve kat bumba. Vandaag op laten nemen bij de dierenarts die allerlei onderzoeken aan het doen zijn. Helaas net erg slecht bericht dat hij katten leukemie heeft, en al zeer ernstige bloedarmoede. Pff de schik zit er goed in. dit had ik niet verwacht van bumba, hij is pas 3 jaar en altijd supergezond en makkelijk....jeetje ik weet t even niet.

De kans dat hij dood gaat is eigenlijk wel 100% maar ik wil zo graag dat hij nog even thuiskomt. zijn er manieren dat je zn leven nog iets kan vergemakkelijken dat hij nog even thuis kan zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pff wat een enorm heftige dag zo met een hoop beslissingen.

Het is zo moeilijk beslissen als je hem niet bij je hebt. Maar ik weet nu wel dat we goed eraan hebben gedaan.

We zijn met mn oudste zoontje naar hem toe gegaan. Nog even lekker met hem geknuffeld en echt even afscheid kunnen nemen. Jurrian bleef fanatiek aaien met bumba op schoot en maar kusjes geven.

Toen ben ik alleen met hem gebleven, begon hij toch een partij te spinnen. Hij was echt blij volgens mij ons nog even te zien. Hij zat daar ook maar heel de dag zo vreemd in n hok bij allemaal mensen die hij niet kent. Hij wilde zn hok uit rennen toen we binnen kwamen...hij kwam helaas niet ver en zakte al snel op de grond. echt sneu.

Ik vind het zo bizar dat een kat in zo een korte tijd zo achteruit kan gaan!

De dokter kwam even uitleggen wat er ging gebeuren gaf hem de injectie en liet mij nog een tijdje zitten met bumba. Toen hij sliep na een paar minuten ging ik echt zn ademhaling checken en maar hopen dat hij weer zn ogen open zou doen. Maar helaas dat gebeurt niet he.

Ik ben blij dat we nog op ons gemak het zo konden afsluiten, heb daar een uur gezeten!

Hier nog wat foto's van vanavond..en van bumba toen hij nog gezond was.

Jurrian bij de dierenarts.

61215_152761284757058_100000695611440_311254_7479449_n.jpg

even aaien..

59931_152761308090389_100000695611440_311255_549524_n.jpg

net in slaap gevallen.

59931_152761311423722_100000695611440_311256_6033150_n.jpg

Bumba zoals we hem graag in onze herrineringen houden:

Foto-XTZUJKXV.jpg

Foto-CNKK8MVC.jpg

Foto-8L3CKY3C.jpg

Foto-VSFYB4E7.jpg

bewerkt door De-Lionlopjes-gek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .