Ga naar inhoud

Iemand ervaring met deze da?


Liaan

Aanbevolen berichten

De prijs kan wel goed klinken maar dat zegt nog niks over de dierenarts. En een dierenarts die veel van cavia's weet, wil nog niet zeggen dat die ook veel van konijnen weet. Bel eens op en vraag hoe hij het een en ander aan gaat pakken (welke verdoving/narcose wordt er gebruikt, mag een konijn vasten?, nazorg? enz). Hoe het voor cavia's zit weet ik dus niet, maar voor konijnen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37,50 zegt mij plaatselijke verdoving.....daar zit het prijs verschil in.

Da's onzin, ik heb maar een beetje meer betaald voor algehele narcose. En ik weet dat een andere dierenarts hier €35,- vraagt voor castratie onder algehele narcose. Dus de prijs hoeft daar echt niets over te zeggen.

En plaatselijke verdoving is zeker niet perse een nadeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar Duiven is toch meer in deze regio en daar zijn de prijzen veel hoger dan bij jullie in het Noorden. Dus ik vind het zelfs een beetje eng goedkoop klinken... :s maar ja, dat hoeft natuurlijk niks te zeggen..

http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/37434-de-prijs-castratie-ram.html

Een derde van de BBers heeft minder dan €50,- betaald voor de castratie van hun ram. Die wonen echt niet allemaal in het Noorden, "wij" zijn behoorlijk in de minderheid over het algemeen.

Ik heb toevallig het e.e.a. uitgezocht gisteren en ik vraag me eigenlijk af in hoeverre er echt veel verschil in de prijzen zit als het gaat om regio's, ik denk dat het verschil nog vooral zit in of een DA midden in de stad zit of niet, als het al om plaats gaat. Zo weet ik dat Hilke volgens mij rond de €100,- betaald heeft voor de castratie van haar ram (in Groningen) en dat een castratie bij een DA in dezelfde plaats als die van mij, €64,- kost. Ook al €20,- duurder dan bij mijn DA. Bij de duurdere DA zou ik mijn konijn nóóit meer achterlaten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .