Ga naar inhoud

Wat doen jouw konijn(en) op dit moment? Vertel! :D


XxFlufjexX

Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Malibu ligt lekker languit bij der nestkast. Om de een of andere reden ligt ze altijd op een stuk waar ze eerst alle bodembedekking aan de kant schuift, vind ze fijner ofzo..

En Pivo zat net in de ren, dus was er bijgaan zitten en heb hem op schoot gelokt met broccoli en hij is voor het eerst echt gaan zitten om geaaid te worden. Dat je echt kon zien dat hij ervan genoot. Dus ik helemaal blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pummel ligt uitgerekt op z'n plasbak -.- bovenop z'n keutels en plas (die ik er in gooi natuurlijk).

Als ik roep dat hij er vanaf moet komen staat ie op en gaat ie lekker ergens anders midden in z'n kooi of erbuiten

keutelen en plassen.

En nu ligt ie er weer op z'n toilet, zucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai me net om: de deur open?? oeps,, Koos loopt los.. de deur niet goed dicht gedaan en meneer heeft met zijn neus tegen de deur geduwd en is de gang op gelopen :P

even samen gedag gezegd tegen mijn huisgenoten die zich afvroegen wat Koos op de gang deed haha en nu ligt ie lekker te relaxen in de lege doos waar mijn kerstpakket in zat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .