Spring naar bijdragen

Muisje onverwachts overleden

Recommended Posts

Een vriendin van mij belde mij vanmorgen om te vertellen dat haar muisje was overleden. Het muisje is bij haar geboren en is volgens ons februari dit jaar. Ze heeft ze gisteren wel rattenvoer van Pro Gold gegeven maar dan zouden de andere 3 toch ook dood moeten zijn gegaan als het door dit voer kwam? Weet iemand hier misschien wat dat kan zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas hebben muizen de onhebbelijke gewoonte om ineens dood in de bak te liggen. Vaak zijn ze vantevoren al wel ziek, maar zeker niet altijd. Het is het grote nadeel aan het houden van muizen. Als de andere drie gewoon gezond zijn zou ik me er niet teveel zorgen om maken. Aan het voer zal het vast niet hebben gelegen, rattenvoer is geen probleem voor muizen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Helaas hebben muizen de onhebbelijke gewoonte om ineens dood in de bak te liggen. Vaak zijn ze vantevoren al wel ziek, maar zeker niet altijd. Het is het grote nadeel aan het houden van muizen. Als de andere drie gewoon gezond zijn zou ik me er niet teveel zorgen om maken. Aan het voer zal het vast niet hebben gelegen, rattenvoer is geen probleem voor muizen.

Oké dank je wel voor je reactie. Ik zal het aan haar doorgeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .