Loesah Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 ah johh maakt mij verder ook niet uit hoor Ik weet toch wel wie ik ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 idd:p En bij jou is het niet zo moeilijk, loesah of loes? @lilian, tja... heel simpel dus:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 tuurlijk kan je meerijden. Dan eb ik dus nog 1 plekje vrij in mijn koektrommeltjeDat zou heel fijn zijn! Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 Leuk zoveel mensen die mee gaan! Voor mensen die echt vast komen te zitten (en durven) heb ik slaapplekken... al kan 't zijn dat ik die zondag vroeg op moet . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 hoe kun je d gebrukersnaam nou vergeten:p tja...:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 Hahaha :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 niet mokken... lekker... wokkennnn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 @MichelleOoh geweldig:Deeh als je uit Almere komt kan je dan langs Soest komen? ik mag namelijk wel met het ov, maar dan moet ik op tijd thuis zijn. tenzij ik met Glenn ga. Stel Glenn kan niet, zou ik dan met je mee kunnen rijden? als je een omweggetje wil maken langs Soest, ik kan eventueel ook in Utrecht ergens staan wachten als dat makkelijker is;)JA hoor, Als Glenn niet kan heb ik een plekje vrij. Dat is geen probleem. Het zou op de heen weg prettig zijn als ik je bij Utrecht Lunnette kan oppikken. Dat licht op de route. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 24 augustus 2010 Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 heb je al vervoer?Nee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 JA hoor, Als Glenn niet kan heb ik een plekje vrij. Dat is geen probleem. Het zou op de heen weg prettig zijn als ik je bij Utrecht Lunnette kan oppikken. Dat licht op de route.Toppie:DDat is goed hoor, kan ik vast wel op een of andere manier komen, maar bedoel je bij een afslag op de snel weg of station lunetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 ahh dus als ik een auto heb hoef je niet meer mee te rijden linds, vanaf het station? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 jep als ik met haar mee kan rijden dan hoef het idd niet;)Maar als ik ben Glenn ga denk ik wel, maar daar weet ik zaterdag pas echt meer over, omdat ik hem dan weer zie en nu nog amper heb gesproken;)Maar als ik dus met michelle mee kan dan heb jij een plekje extra vrij^^ maar na zaterdag hoop ik meer duidelijkheid voor je te hebben;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 jaa maar zoals ik al zei, het is nog helemaal niet zxeker of ik mama dr auto dan kan lenen heh maargoed, rijden genoeg bussen en is niet ver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 ja daarom^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 mijn autotje zit vol. de heenreis tenminste. terugweg heb ik nog een plekje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 :rofl: Ik moet echt mee geloof ik, of niet wups? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 yup!moet jou je romeinse hond met moestuin toch bezorgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 yup!moet jou je romeinse hond met moestuin toch bezorgen?:rofl: ik kan niet wachten om hem te zien. Wel een zombie hond hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 yup!moet jou je romeinse hond met moestuin toch bezorgen?excuus: romeinse hond met moestuin zombie natuurlijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Dan is het goed. Als het geen zombie is dan wil ik hem niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Denk dat we niet teveel meer op Elise moeten rekenen... :arf: Maar dan heb ik geen medereiziger meer en ook nog geen lift vanaf het station (en begin echt niet aan bus hoor! Ben bus-foob :oh:). Er zijn toch best een hoop BB-ers uit Nijmegen en omgeving? Hoe gaan die dan? Of komen die niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 28 augustus 2010 Delen Geplaatst: 28 augustus 2010 Denk dat we niet teveel meer op Elise moeten rekenen... :arf: Maar dan heb ik geen medereiziger meer en ook nog geen lift vanaf het station (en begin echt niet aan bus hoor! Ben bus-foob :oh:). Er zijn toch best een hoop BB-ers uit Nijmegen en omgeving? Hoe gaan die dan? Of komen die niet?Rian en ik komen ook Wokken en rijden dan wellicht vanuit Nijmegen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 31 augustus 2010 Delen Geplaatst: 31 augustus 2010 Ja jullie komen zeker weten?? Top:D Moet je even het lijstje bij werken he wortel:whistle2:volgens mij moeten we weer een klets en lijst topic hebben:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 31 augustus 2010 Delen Geplaatst: 31 augustus 2010 Yay, ik heb een lift! Thanks Wortel en Rian! (wacht, jullie zijn toch niet stiekem bijlmoordenaars hè? :oh: ja, je weet het niet met dat internet hè... :he:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten