Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Michelle

Ooh geweldig:D

eeh als je uit Almere komt kan je dan langs Soest komen? ik mag namelijk wel met het ov, maar dan moet ik op tijd thuis zijn. tenzij ik met Glenn ga.

Stel Glenn kan niet, zou ik dan met je mee kunnen rijden? als je een omweggetje wil maken langs Soest, ik kan eventueel ook in Utrecht ergens staan wachten als dat makkelijker is;)

JA hoor, Als Glenn niet kan heb ik een plekje vrij. Dat is geen probleem. Het zou op de heen weg prettig zijn als ik je bij Utrecht Lunnette kan oppikken. Dat licht op de route.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA hoor, Als Glenn niet kan heb ik een plekje vrij. Dat is geen probleem. Het zou op de heen weg prettig zijn als ik je bij Utrecht Lunnette kan oppikken. Dat licht op de route.

Toppie:D

Dat is goed hoor, kan ik vast wel op een of andere manier komen, maar bedoel je bij een afslag op de snel weg of station lunetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep als ik met haar mee kan rijden dan hoef het idd niet;)

Maar als ik ben Glenn ga denk ik wel, maar daar weet ik zaterdag pas echt meer over, omdat ik hem dan weer zie en nu nog amper heb gesproken;)

Maar als ik dus met michelle mee kan dan heb jij een plekje extra vrij^^

maar na zaterdag hoop ik meer duidelijkheid voor je te hebben;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat we niet teveel meer op Elise moeten rekenen... :arf:

Maar dan heb ik geen medereiziger meer en ook nog geen lift vanaf het station (en begin echt niet aan bus hoor! Ben bus-foob :oh:).

Er zijn toch best een hoop BB-ers uit Nijmegen en omgeving? Hoe gaan die dan? Of komen die niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat we niet teveel meer op Elise moeten rekenen... :arf:

Maar dan heb ik geen medereiziger meer en ook nog geen lift vanaf het station (en begin echt niet aan bus hoor! Ben bus-foob :oh:).

Er zijn toch best een hoop BB-ers uit Nijmegen en omgeving? Hoe gaan die dan? Of komen die niet?

Rian en ik komen ook Wokken en rijden dan wellicht vanuit Nijmegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .