Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geen idee tot hoe laat de treinen rijden trouwens, anders blijven we met zijn allen slapen bij iemand in Den Bosch!:he: Gezellig, pyjamaparty!

Ik heb hagelslag in huis! ;):party:

Tegen die tijd zullen er alleen nog nachttreinen naar Eindhoven en Utrecht rijden vermoed ik (ergens gaat Tilburg-Den Bosch er helaas uit) en meestal rijden de laatste 'gewone' treinen om een uur of 12/half één. Maar ja hoe verder je moet, hoe eerder je dan zult moeten vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn laatste trein gaat om half12, ben ik half1 thuis:p

maar als het kan zou ik liever de trein van half11 willen hebben op zijn laatst.. of ik moet met Glenn mee terug kunnen reizen, dan vindt mijn moeder het geen probleem namelijk;) moet anders in mijn 1tje op Utrecht overstappen als meisje zijnde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het nu pas Tuurlijk ga ik mee! Was de vorige keer super leuk:D

Kunnen zeker op 9 oktober:

Sherrifke

Catelootje!

Dollie

Raylaatje

Saf

Lianne

Linsjuh!

Gnarfje

Nefke

Loes

emilyrose

Bianca

EliseD

Lilian

Michelle (met de auto 3 plekken vrij, kom uit almere)

Kunnen misschien op 9oktober:

Gurty

Buddy&Glenn

Wortel

&Rian

Flitzer

Kunnen zeker niet op 9 oktober:

Bikkel

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het nog een keer gevraagd en het is zo goed als zeker dat ik vrij ben :he: ik kan dus mee!!! :yipi:

Jippie!:party::love:

Iris had je al gevraagt of ik kon meerijden toch? Zou erg fijn zijn als dat kan!

Dan kom ik namelijk zaterdagochtend(of vrijdag, iris?) met de trein naar het verre Groningen, met de auto naar de meeting en blijf dan bij Iris slapen en ga dan zondag in het eind van de middag/begin v.d. avond weer naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh, leuk leuk leuk! Ik ga ook m'n best doen om er bij te zijn! (weet nog niet zeker of ik kan, m'n moeder + haar vriend gaan rond 10 oktober weg, m'n buurmeisje/zusje is jarig en mn nieuwe nichtje/neefje gaat rond 10okt. geboren worden, dus moet even kijken en evt. goed plannen)

Sherrifke

Catelootje!

Dollie

Raylaatje

Saf

Lianne

Linsjuh!

Gnarfje

Nefke

Loes

emilyrose

Bianca

EliseD

Lilian

Gurty

Buddy&Glenn

Wortel

&Rian

Flitzer

-Daniëlle

Bikkel

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michelle

Ooh geweldig:D

eeh als je uit Almere komt kan je dan langs Soest komen? ik mag namelijk wel met het ov, maar dan moet ik op tijd thuis zijn. tenzij ik met Glenn ga.

Stel Glenn kan niet, zou ik dan met je mee kunnen rijden? als je een omweggetje wil maken langs Soest, ik kan eventueel ook in Utrecht ergens staan wachten als dat makkelijker is;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie!:party::love:

Iris had je al gevraagt of ik kon meerijden toch? Zou erg fijn zijn als dat kan!

Dan kom ik namelijk zaterdagochtend(of vrijdag, iris?) met de trein naar het verre Groningen, met de auto naar de meeting en blijf dan bij Iris slapen en ga dan zondag in het eind van de middag/begin v.d. avond weer naar huis.

tuurlijk kan je meerijden. Dan eb ik dus nog 1 plekje vrij in mijn koektrommeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh, leuk leuk leuk! Ik ga ook m'n best doen om er bij te zijn! (weet nog niet zeker of ik kan, m'n moeder + haar vriend gaan rond 10 oktober weg, m'n buurmeisje/zusje is jarig en mn nieuwe nichtje/neefje gaat rond 10okt. geboren worden, dus moet even kijken en evt. goed plannen)

Sherrifke

Catelootje!

Dollie

Raylaatje

Saf

Lianne

Linsjuh!

Gnarfje

Nefke

Loes

emilyrose

Bianca

EliseD

Lilian

Gurty

Buddy&Glenn

Wortel

&Rian

Flitzer

-Daniëlle

Bikkel

Sascha

waarom sta ik er eigenlijk als enige met mijn echte naam in haha niet dat het uit maakt hoor maar viel me gewoon op:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .