EliseD Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Geen idee tot hoe laat de treinen rijden trouwens, anders blijven we met zijn allen slapen bij iemand in Den Bosch!:he: Gezellig, pyjamaparty! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Geen idee tot hoe laat de treinen rijden trouwens, anders blijven we met zijn allen slapen bij iemand in Den Bosch!:he: Gezellig, pyjamaparty! Ik heb hagelslag in huis! Tegen die tijd zullen er alleen nog nachttreinen naar Eindhoven en Utrecht rijden vermoed ik (ergens gaat Tilburg-Den Bosch er helaas uit) en meestal rijden de laatste 'gewone' treinen om een uur of 12/half één. Maar ja hoe verder je moet, hoe eerder je dan zult moeten vertrekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 mijn laatste trein gaat om half12, ben ik half1 thuis:pmaar als het kan zou ik liever de trein van half11 willen hebben op zijn laatst.. of ik moet met Glenn mee terug kunnen reizen, dan vindt mijn moeder het geen probleem namelijk;) moet anders in mijn 1tje op Utrecht overstappen als meisje zijnde... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 21 augustus 2010 Delen Geplaatst: 21 augustus 2010 @Linsjuh. Ik ben net terug uit Duitsland, dus vandaar dat ik nu pas op je vraag reageer. Ik moet van Groningen komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik lees het nu pas Tuurlijk ga ik mee! Was de vorige keer super leuk:D Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseDLilianMichelle (met de auto 3 plekken vrij, kom uit almere) Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzer Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 heb het nog een keer gevraagd en het is zo goed als zeker dat ik vrij ben :he: ik kan dus mee!!! :yipi: Jippie! Iris had je al gevraagt of ik kon meerijden toch? Zou erg fijn zijn als dat kan!Dan kom ik namelijk zaterdagochtend(of vrijdag, iris?) met de trein naar het verre Groningen, met de auto naar de meeting en blijf dan bij Iris slapen en ga dan zondag in het eind van de middag/begin v.d. avond weer naar huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Kunnen we niet gewoon een heel hotel boeken in Den Bosch voor alle BBers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daffbunny Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Hmm, lijkt me leuk om mee te gaan!:he: Alleen is het vervoer dan een probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Als het van je ouders mag, mag je wel met mij mee hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daffbunny Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik zal het vragen, Lijkt me gezellig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Oehh, leuk leuk leuk! Ik ga ook m'n best doen om er bij te zijn! (weet nog niet zeker of ik kan, m'n moeder + haar vriend gaan rond 10 oktober weg, m'n buurmeisje/zusje is jarig en mn nieuwe nichtje/neefje gaat rond 10okt. geboren worden, dus moet even kijken en evt. goed plannen) Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseDLilianMichelle (met de auto 3 plekken vrij, kom uit almere)Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzer-DaniëlleKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 @MichelleOoh geweldig:Deeh als je uit Almere komt kan je dan langs Soest komen? ik mag namelijk wel met het ov, maar dan moet ik op tijd thuis zijn. tenzij ik met Glenn ga. Stel Glenn kan niet, zou ik dan met je mee kunnen rijden? als je een omweggetje wil maken langs Soest, ik kan eventueel ook in Utrecht ergens staan wachten als dat makkelijker is;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 @Linsjuh. Ik ben net terug uit Duitsland, dus vandaar dat ik nu pas op je vraag reageer. Ik moet van Groningen komen.heb je al vervoer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Jippie!Iris had je al gevraagt of ik kon meerijden toch? Zou erg fijn zijn als dat kan!Dan kom ik namelijk zaterdagochtend(of vrijdag, iris?) met de trein naar het verre Groningen, met de auto naar de meeting en blijf dan bij Iris slapen en ga dan zondag in het eind van de middag/begin v.d. avond weer naar huis. tuurlijk kan je meerijden. Dan eb ik dus nog 1 plekje vrij in mijn koektrommeltje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Oehh, leuk leuk leuk! Ik ga ook m'n best doen om er bij te zijn! (weet nog niet zeker of ik kan, m'n moeder + haar vriend gaan rond 10 oktober weg, m'n buurmeisje/zusje is jarig en mn nieuwe nichtje/neefje gaat rond 10okt. geboren worden, dus moet even kijken en evt. goed plannen)Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseDLilianMichelle (met de auto 3 plekken vrij, kom uit almere)Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzer-DaniëlleKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Saschawaarom sta ik er eigenlijk als enige met mijn echte naam in haha niet dat het uit maakt hoor maar viel me gewoon op:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 En dan iedereen zich maar afvragen wie Lillian is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bench Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Loes staat er toch ook bij met d'r echte naam? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 En dan iedereen zich maar afvragen wie Lillian is ja wie LiLLian is vraag ik me ook af ja:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Wie gaat er via Eindhoven terug? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 nee sorry, dat is wel heul erg omrijden:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Haha ja, ik sta er ook met mijn echte naam in Heeft lins volgens mij gedaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 Haha, valt me nu pas op. Is het al bijna 9 oktober? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 duurt nog wel ff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 @Loes, ooh ken wel kloppen:pMichelle staat er ook met der gewone naam bij:he: bij bekende vergeet ik meestal de gebruikersnaam:p @Elise, nog even! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 augustus 2010 Delen Geplaatst: 22 augustus 2010 hoe kun je d gebrukersnaam nou vergeten:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten