Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kunnen zeker op 9 oktober:

Sherrifke

Catelootje!

Dollie

Raylaatje

Saf

Lianne

Linsjuh!

Gnarfje

Nefke

Loes

emilyrose

Bianca

EliseD

Kunnen misschien op 9oktober:

Gurty

Buddy&Glenn

Wortel

&Rian

Flitzer

Kunnen zeker niet op 9 oktober:

Bikkel

Sascha

ik ga dan wel niet mee maar ik houd niet van onoverzichtelijke rijtjes....:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine voorbehoud wat betrefd de auto, Linds en anderen, ik moet de auto van mijn ma lenen en normaal gesproken is dat geen probleem, maar toch een kleine voorbehoud.. Maargoed, als ik de auto niet heb moet ik ook met de bus en kom ik ook op centraal station, dus :)

En wat bussen betrefd, je kan altijd aan de chauffeur vragen of hij je wil waarschuwen als je bij de halte bent waar je moet zijn, plus het wordt ook in de bus "omgeroepen"... Dus.. no need to worry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine voorbehoud wat betrefd de auto, Linds en anderen, ik moet de auto van mijn ma lenen en normaal gesproken is dat geen probleem, maar toch een kleine voorbehoud.. Maargoed, als ik de auto niet heb moet ik ook met de bus en kom ik ook op centraal station, dus :)

En wat bussen betrefd, je kan altijd aan de chauffeur vragen of hij je wil waarschuwen als je bij de halte bent waar je moet zijn, plus het wordt ook in de bus "omgeroepen"... Dus.. no need to worry

Het enige probleem met de bus is vaak de terugweg, je moet vaak te lang wachten op het moment dat je echt weg wilt en dan zul je net zien dat het niet aansluit op de trein die je moet halen. Maar ik kijk tegen die tijd wel even hoe ik van station naar de wok ga komen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .