Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Gelukkig ga ik met Lilian heen. En Iris komt hier waarschijnlijk ook heen. Die herinneren me dan wel op tijd eraan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Gaan we lekker samen Elise! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Oh nu kan ik helemaal niet meer wachten :bounce: Jaaaaa Elise, natuurlijk moet jij ook komen.Ik denk dat ik een lijn-avondje krijg dan, als ik met iedereen wil kletsen waarmee ik wil kletsen heb ik geen tijd om te eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseD Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzer Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha ik ga dan wel niet mee maar ik houd niet van onoverzichtelijke rijtjes....:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Haha idd Sabrina:p Wat super gezellig:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Waar is de wok? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Waarschijnlijk in Den Bosch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 oke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Ohhhhh heb er zin an!!Alleen nog een eind datum inzetten voor het opgeven van aanwezigheid zou wel fijn zijn, voor het aantal reserveringen door te geven.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Hangt er dus wel vanaf waar het is. En op loopafstand van het station, want in een bus krijg je mij niet hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Er rijdt in ieder geval 1 auto vanaf 't station en anders heb ik nog 1 fiets + 1 bagagedrager vanaf 't station Misschien de wok bellen om te zeggen dat we met een grote groep komen, en wanneer ze uiterlijk het totale aantal willen weten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Heb er nu al zin in! Leuk!! Nefke, neem jij dan chocolade voor me mee?:he: Bianca, we kunnen inderdaad samen reizen!:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Dat smaakt toch niet samen met wok?! Herinner me er nog wel even aan een paar dagen van te voren dan.. anders heb ik echt alleen maar een pak hagelslag om mee te nemen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Nee, los van de wok voor de terugweg ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Wat is het probleem van de bus? Is maar klein stukje met de bus, ideaal... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik hou ook niet van bussen in (voor mij) vreemde steden dus kan me het voorstellen, maar lijkt me dat het niet nodig gaat zijn Maar inderdaad het is sowieso een heel makkelijke busverbinding vanaf 't station, mocht het wel nodig zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iloon82 Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 als het kan lijkt het me wel leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Aaargh medeBelgen, waar zitten jullie?! Kom ook mee!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Even een kleine voorbehoud wat betrefd de auto, Linds en anderen, ik moet de auto van mijn ma lenen en normaal gesproken is dat geen probleem, maar toch een kleine voorbehoud.. Maargoed, als ik de auto niet heb moet ik ook met de bus en kom ik ook op centraal station, dus En wat bussen betrefd, je kan altijd aan de chauffeur vragen of hij je wil waarschuwen als je bij de halte bent waar je moet zijn, plus het wordt ook in de bus "omgeroepen"... Dus.. no need to worry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iloon82 Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 achteraf kan ik toch niet de 9de heb dan al een ander feestje dus... Jammer better luck next year Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 @iloon, Ooh wat ontzettend jammer zeg!! @Loes, ooh ik heb geen moeite met de bus hoor^^ heb zoiezo geen moeite met het ov, al werkt het niet altijd mee, maar ag! Het is ook een stadslijn lijkt mij dan dus die zal wel ieder halfuur/kwartier gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 heb het nog een keer gevraagd en het is zo goed als zeker dat ik vrij ben :he: ik kan dus mee!!! :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Even een kleine voorbehoud wat betrefd de auto, Linds en anderen, ik moet de auto van mijn ma lenen en normaal gesproken is dat geen probleem, maar toch een kleine voorbehoud.. Maargoed, als ik de auto niet heb moet ik ook met de bus en kom ik ook op centraal station, dus En wat bussen betrefd, je kan altijd aan de chauffeur vragen of hij je wil waarschuwen als je bij de halte bent waar je moet zijn, plus het wordt ook in de bus "omgeroepen"... Dus.. no need to worryHet enige probleem met de bus is vaak de terugweg, je moet vaak te lang wachten op het moment dat je echt weg wilt en dan zul je net zien dat het niet aansluit op de trein die je moet halen. Maar ik kijk tegen die tijd wel even hoe ik van station naar de wok ga komen . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 YEAH!! top lilain! Jij gaat ook mee:D Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseDLilianKunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzerKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 heb het nog een keer gevraagd en het is zo goed als zeker dat ik vrij ben :he: ik kan dus mee!!! :yipi:Jippie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten